וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון לדיינים: "מדוע לעשות איפה ואיפה?"

14.3.2012 / 17:05

חבר הנהלת מכבי פתח תקוה הציג תקדימים בדיון עקב פריצת האוהדים לדשא: "מבקש לזכות אותנו". הדיון נדחה בשבוע

הדיון בעניינה של מכבי פתח תקוה, שנערך היום (רביעי) בעקבות הפרצות אוהדים אל כר הדשא, הופסק ויחודש בשבוע הבא. הסיבה לכך: דייני ההתאחדות רצו לזמן גורמים נוספים כדי שיעידו מה אירע במגרש. חבר ההנהלה איציק לוזון ייצג את המועדון בדיון.

לוזון הציג תקדימים בהם קבוצות כדורגל לא עמדו לדין על התפרצות של אוהדים בודדים ופסקי דין נוספים, בהם קבוצות עמדו לדין ודיינים הסתפקו בקנס נמוך. בין היתר ביקש לוזון לזכות את הקבוצה על סמך מקרים אחרים בהם בני לוד ומכבי חיפה, עמדו לדין בגין התפרצות אוהדים ובית הדין הסתפק בקנס מזערי.

לוזון גם הוסיף במהלך הדיון כי במהלך משחק בין הפועל פתח תקוה למכבי חיפה התפרצו אוהדי פתח לדשא והוחלט לא להעמיד את הקבוצה לדין. "מדוע לעשות איפה ואיפה?", אמר לוזון, "אם קבוצה אחת לא עומדת לדין, אני מבקש לזכות אותנו. יש לציין שעשיתי הכל על מנת למנוע מאוהדים לפגוע באדם כזה או אחר. האוהד נתפס והועבר לידי המשטרה ולכן הקבוצה לא צריכה להיענש. מה גם שמעולם לא זכור לי שמכבי פתח תקוה עמדה לדין על התפרצות אוהדים וצריך להתחשב בזה". הדיין החליט לזמן את שופט המשחק וייתכן שיזמן גם נציגים נוספים שהיו במגרש.

גם הפועל באר שבע עמדה היום לדין וזאת באשמת התפרעות אוהדים. במהלך המשחק מול בני יהודה (5:1) הושלך חפץ מכיוון היציע לעבר דינו אנדלובו. הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקל בפועל ו-5,000 נוספים על תנאי עד לסיום העונה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully