וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "לא בטוח שאפרוש אחרי לונדון"

18.3.2012 / 13:40

המדליסט האולימפי מתקשה לחשוב על היום שאחרי, אבל פועל רבות כדי לבנות קריירה ומשתתף בסדנה חדשה לייעוץ עסקי

בניגוד לספורטאים אולימפיים אחרים שמתכוננים ללונדון 2012, אריק זאבי מצליח לשלב את ההכנות האחרונות עם השאיפות שלו לעתיד הלא רחוק שאחרי סוף הקריירה. אם לפני בייג'ינג 2008 הוא היה כל כולו מרוכז במטרה, אולי אפילו יותר מדי, כעת הוא יודע שאין דבר טוב יותר מאשר לתת לניסיון ולרוגע שלו לעשות את שלהם, בשאיפה שבגיל 35 הוא יוכל להפתיע את עצמו ואת כולם בלונדון.

בין ההכנות שכללו החודש מחנה אימונים בנימברוק שבצ'כיה, זאבי יחנוך סדנה חדשה בנושא ייעוץ לחיים וייעוץ עסקי. את הסדנה הוא יעביר יחד עם אלעד הדר, בן גילו שאותו הכיר לראשונה על מזרוני הג'ודו בילדות ולאחרונה באחת ההרצאות שזאבי העביר לבדו. הדר הוא כיום יועץ עסקי מצליח שמרצה בכל העולם, ואת ההיכרות שלו עם זאבי הוא ניצל כדי לבנות סדנה חדשה. הוא עצמו יהיה אמון על הצד של הייעוץ העסקי, בעוד שזאבי ירצה בענייני ווינריות, התמודדות עם כשלונות, וכל נושא שיכול להיות מושלך מההצלחה בספורט להצלחה בחיים. "הרגשתי שאנשים נהנו מההרצאות שלי, אבל כנראה שמה שהיה חסר זה שהם יעזבו אותן עם הוראות הפעלה, וכעת שיתוף הפעולה שלי עם אלעד מסייע למה שאני רוצה להעביר. זה נותן מענה שבעיני מתאים ויכול לעשות הבדל". אלעד הדר מוסיף בעניין הזה: "אני לקחתי את כל מה שאריק מספר והוספתי לזה נוסחאות שכל בעל עסק יכול להשתמש בהן. הסדנה הזאת מיועדת לכל בעל עסק שרוצה להשיג תוצאות יותר טובות מעצמו".

תוך כדי ההכנות שלו לסדנה, זאבי ממשיך גם בהכנות לאליפות אירופה שתתקיים באפריל ברוסיה. את המקום שלו במשחקים האולימפיים בלונדון הוא כבר הבטיח, אבל מדליה ברוסיה יכולה להיות משמעותית ולסדר לו מקום בין 8 המדורגים הראשונים בעולם, מה שאומר שבמשחקים האולימפיים הוא לא יצטרך להתמודד נגד יריב מדורג אחר עד לרבע הגמר. "כרגע אנחנו 4-5 ספורטאים שנאבקים על מקומות 7-8. יש לי סיכויים טובים להשתחל לשמינייה ואם אגיע לגמר אליפות אירופה, בטוח שאעשה את זה", מספר זאבי.

מה שמפתיע בראיון עם אריק זאבי הוא שהמדליסט האולימפי מאתונה 2004 לא מוכן להתחייב על פרישה בתום קמפיין לונדון 2012. "אני יכול לראות תסריט מסויים שבו אני סוחב עוד שנה כדי להגיע לעוד אליפות אירופה או עוד אליפות עולם. אני עדיין לא ממש חשבתי על זה, אבל אני לא אומר שאתלה את החליפה שלי אוטומטית אחרי לונדון. זו סבירות גבוהה, אבל כרגע קשה לי מאוד לחשוב על זה שנותרו לי רק עוד שלושה טורנירים בחיים".

אריק זאבי יחזור לארץ בשבוע הבא כדי להמשיך בהכנות לאליפות אירופה. את הסדנה המשותפת עם אלעד הדר הוא יעביר ב-29 וב-30 למרץ במלון "שרתון סיטי טאוור".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אריק זאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully