וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד לויטה: "לא נבהל מביקורת, ובטח לא מתערער"

13.3.2012 / 9:24

שוער הפועל באר שבע מגיב לביקורת הקשה מגיא לוי. גורם: "אם המצב בדרום יימשך, נבקש לדחות את המשחק מול ראשל"צ"

"אני לא נבהל מביקורת, ובטח לא מתערער. יש לי ביקורת עצמית, אני יודע לומר את הדברים גם מבלי שאנשים יגידו אותה. העניין הזה הסתיים ברגע שהוא נגמר. כמה שנתעסק יותר במשחק שכבר היה, אנחנו חוטאים יותר לעצמנו. האחריות היא של כולנו, גם שלי באופן אישי וגם של יתר השחקנים. אמשיך לעשות הכל בשביל שבאר שבע תישאר בליגה, על כל המשמעויות". כך אמר אמש (שני) שוער הפועל באר שבע, אוהד לויטה, זאת בעקבות הביקורת שמתח עליו המאמן גיא לוי בנוכחות שחקנים בחדר ההלבשה.

כפי שפורסם אתמול, שחקנים בבאר שבע נפגעו מאוד מהביקורת של המאמן, שערך אסיפה קשה בה הטיל את האחריות בהפסד על לויטה. "לך יש את החלק הכי גדול בהפסד, אתה אשם", אמר לו המאמן בנוכחות שחקנים, שאמרו לאחר האסיפה: "הוא בייש אותו מול כל השחקנים. לויטה אחת הסיבות שבגללם הקבוצה עדיין במאבקי ההישרדות. שכחו לו את מה שעשה עד עכשיו". לאחר האסיפה העריכו בקבוצה כי המאמן יערוך מספר שינויים בהרכב.

כפי שפורסם אתמול, במועדון החליטו להעביר את האימונים למרכז הארץ ועוד הבוקר יערכו אימון במתחם בקרית שלום, שם מתאמנת מכבי תל אביב. "בלתי אפשרי לעשות הכנות למשחק בצורה הזאת, אם המצב יימשך, אולי נדרוש לדחות את המשחק מול ראשון", אמר גורם בקבוצה. אתמול התקיימה הפגישה המתכוננת בין אלונה ברקת ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון, בו נערכו הצדדים לאפשרות של מתקפה בסוף השבוע. ברקת עצמה נשמעת מאוכזבת מאוד מהעובדה שהמשחק מול בני יהודה לא נדחה. בפגישה אתמול ביקשה הבעלים גם לקבוע שעה אחידה לכל משחקי התחתית בכדי שחלק מהקבוצות לא ייפגעו. לפי לוח המשחקים המתכונן, העניין הזה לא מיושם בינתיים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully