וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: סכסוך כספי בין המועדון למאיר שמיר?

12.3.2012 / 17:17

מפרקי המועדון ינסו להגיע להסדר עם איש העסקים שלטענתם לא העביר 750 אלף ש"ח. גורם במועדון: "אולי אחרי שנרד הוא יעזור"

הפועל פתח תקוה שלחה בימים האחרונים מכתב לאיש העסקים מאיר שמיר ודרשה לברר מדוע לא העביר אליה 750 אלף שקל תמורת הפרסום על חולצות השחקנים. על פי מקורב לעסקה, קיים סכסוך כספי בין שמיר למועדון, לאחר שהעביר 250 אלף שקל בלבד מתוך מיליון שקל אותם התחייב להעביר בתחילת העונה, אך בסביבתו של איש העסקים טוענים כי לא קיים סכסוך כזה וכי מדובר באי הבנה על רקע מועד העברת הכספים.

על המחלוקת יכולה להעיד פגישה שנערכה בשבוע שעבר בין מפרקי המועדון, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, לבין שמיר, בניסיון לברר מדוע הכסף לא עבר. עו"ד פינס אישר כי התקיימה פגישה כזאת, ומסר בתגובה: "זה נכון שנפגשנו עם שמיר בנוגע להעברת הכספים. בשבוע הבא אמורה להיערך פגישה נוספת, שבה הכל אמור להיפתר". ככל הידוע, שמיר טען לאחרונה כי הוא שוקל להקפיא 20 אחוזים מסכום התמיכה בשל העובדה שהוא מנוע מלפרסם באזור הכתף, בשל הגבלות שונות. את תגובתו של שמיר לא ניתן היה להשיג. פרקליטו, עו"ד מורן מאירי, התבקש להגיב והתגובה תובא לכשתתקבל.

יש לציין כי במועדון מעריכים מאוד את שמיר, שנחשב לאחד האנשים הבודדים שהעבירו כסף למועדון בשנים האחרונות. ההערכה היא שאם שמיר, איש עסקים מצליח שבעבר סייע רבות למועדון, לא יעביר את יתרת הסכום - פתח תקוה תתקשה לפתוח את העונה הבאה, כיוון שחלק מהתקציב המופקד בבקרה נשען על התמיכה הכלכלית שלו. לאחרונה פתחו האוהדים בקמפיין הקורא לשמיר לחזור למערכת, אבל האחרון לא מתכוון לחזור בשלב זה. "אולי אם אחרי שנרד הוא יירתם לעזור, מתוך הבנה שהמועדון באמת נמצא בסכנה קיומית, הוא כבר עשה זאת בעבר", אמר גורם במערכת.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully