וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע העתיקה את אימוניה למרכז

12.3.2012 / 20:40

הקבוצה מהדרום הסובלת מהמצב הביטחוני תעביר את האימונים למתחם קרית שלום. שחקנים במועדון: "פגועים מגיא לוי"

בהפועל באר שבע עדיין מנסים להסתגל למצב הלא פשוט המחולל באזור הדרום, ולאחר שבקבוצה התלוננו על כך שההתאחדות לכדורגל החליטה לקיים את המשחק במחזור האחרון מול בני יהודה (בו הובסה הקבוצה 5:1) למרות המצב הביטחוני, החליטו הערב (שני) במועדון להעביר את האימונים לאזור המרכז. כבר מחר בשעה 12:15 תתחיל הקבוצה לערוך את האימונים במתחם קרית שלום, מגרש האימונים של מכבי תל אביב.

בתוך כך, טוענים שחקנים בהפועל באר שבע כי הם פגועים מהמאמן גיא לוי שביקר אותם אתמול בחריפות באסיפת קבוצה שניהל, בה תקף שחקנים בכירים בעקבות התבוסה לבני יהודה. על פי עדויות של מספר שחקנים, "הנימה של גיא לוי הייתה מזלזלת, ופגעה בנו באופן אישי". אחד השחקנים הסביר: "אין לנו בעיה עם ביקורת עניינית, אפשר להעביר ביקורת על השחקנים, אבל איפה האחריות שלו בהפסד?". עם או בלי קשר לאסיפה, בבאר שבע מעריכים שהמאמן יערוך מספר שינויים בהרכב.

במהלך האסיפה אתמול פנה לוי למספר שחקנים בכירים, בינהם השוער אוהד לויטה, שספג את הביקורת הגדולה ביותר. "לך יש את החלק הכי גדול בהפסד, אתה אשם", אמר לו המאמן בנוכחות שחקנים, שאמרו לאחר האסיפה: "הוא בייש אותו מול כל השחקנים. לויטה אחת הסיבות שבגללם הקבוצה עדיין במאבקי ההישרדות. שכחו לו את מה שעשה עד עכשיו". אחר כך פנה לאביתר אילוז, שסיפר לחבריו במועדון כי הוא פגוע מאוד מהמאמן שאמר לו: "אחרי לויטה, יש לך אחריות גדולה מאוד בהפסד". גם אופיר דודזאדה זכה לביקורת, למרות שלא נכח במקום בשל שהותו בצבא: "לא יכול להיות ששחקן מקצוען יעלה בלי סטופקס", נאמר עליו. לסיראז' נאסר ומוטי מלכה, שכלל לא התלבש, אמר המאמן: "אכפת לכם רק מעצמכם ולא מהקבוצה".

המאמן גם פנה למלכה באופן אישי כשאמר בנוכחות השחקנים: "פתאום מוטי מלכה נפצע ביום שישי". מלכה כעס ובחר לענות: "לא ראית שנחתתי לא טוב על הרגל ביום חמישי?".

המאמן ביקר בחריפות גם את שמעון הרוש, שכלל לא משחק לאחרונה. לדובב גבאי אמר: "אתה לא מתגבר על פציעות וחושב רק על עצמך". לדיא סבע אמר: "אתה נותן משחק אחד טוב, ומשחק שני גרוע. אי אפשר לשחק ככה כדורגל". בהמשך העיר לוי גם לריאן אדלי. ההפתעה היחידה הגיעה מכיוונו של עידו אקסברד. "אתה מפתיע אותי לטובה", אמר לו המאמן בנוכחות השחקנים, למרות שרק לאחרונה הייתה מתיחות גדולה בין השניים.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, במועדון מתכוונים לפנות במכתב להתאחדות לכדורגל, הקורא לה לערוך את משחקי התחתית בשעה אחידה. המכתב אמור להישלח היום.

הפועל באר שבע תעמוד לדין, כמו גם מכבי פתח תקוה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully