וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "חלק מהשחקנים לא מתאימים לליגת העל"

11.3.2012 / 11:57

בקבוצה מתחילים לעכל את הירידה: "צרפתי שווה חצי קבוצה. ירדנו ליגה, הפעם סופית". לוזון מאמין: "נשמור על הכבוד"

אחרי ההפסד אמש לסכנין, חלק משחקני הפועל פתח תקוה כבר משוכנעים שהקבוצה ירדה סופית לליגת המשנה. אלא שהפעם, בניגוד לפעמים אחרות, יצאו שחקנים בכירים בגלוי נגד מה שמתרחש בקבוצה. "גילי לעולם לא יאמר זאת עד שהעונה תיגמר, אבל חלק מהסגל הזה מורכב משחקנים שלא מתאימים לרמה של ליגת העל", אמר שחקן בקבוצה הבוקר. בסגל הקבוצה נכללו אתמול שחקנים לא מנוסים כמו גיא לוי, ירדן חתוכה ושי סופר. שחר בלילטי ומוחמד נאטור פתחו אתמול ב-11 של המאמן כדי לחפות על פציעת גיא צרפתי וההיעדרות של המגן השמאלי אורי כהן.

"כל אלה שחקנים מוכשרים, אבל כדי להישאר בליגה צריך שחקנים מנוסים יותר". בסוף החודש צפוי לקבוצה דיון בבית המשפט העליון בנוגע להשבת הנקודות. כרגע, לא בטוח שגם החזרת הנקודות תעזור אבל היא תשפר משמעותית את הסיכויים של הקבוצה להישאר. גורמים משפטיים שונים העריכו כי בית המשפט לא יקבע תקדים שיסטור את תקנון ההתאחדות. יניב לוזון אמר: "צריך לשמור על הכבוד שלנו ולעשות את המקסימום עד סוף העונה. זה היה משחק חלש שלנו".

"אתמול שוב הוכח שגיא צרפתי שווה חצי קבוצה. בלעדיו הקבוצה לא יכולה להישאר בליגה. ירדנו ליגה, הפעם סופית", אמר שחקן בקבוצה אמש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לנדאו עצמו הוזכר כמועמד לחזור למכבי נתניה, אם ראובן עטר יעזוב למכבי חיפה או לכל קבוצה אחרת. בפתח תקוה יודעים שאם המאמן יקבל פניה מנתניה, לא יוכלו להשאירו, מה גם שלנדאו לא יישאר בקבוצה בכל מקרה אם תרד לליגת המשנה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully