וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה: שלומי דורה יאמן גם בעונה הבאה

המאמן בן ה-39 צפוי להמשיך בקבוצה, כמו שהודיע דובר המועדון. דורה עצמו אמר: "שמח שההנהלה והאנשים רוצים אותי"

בני סכנין הודיעה הערב (שבת) על הארכת חוזהו של המאמן שלומי דורה, שיישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. זאת לאחר ה-0:3 על הפועל פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל. יו"ר המועדון שאהר חלאיילה מסר את ההודעה, כשמיד לאחר מכן מסר דורה: "אני שמח שההנהלה והאנשים בסכנין רוצים אותי. כרגע, הדברים עדיין לא סגורים אבל יש מגמה חיובית מצד שני הצדדים להמשיך גם בעונה הבאה".

המאמן בן ה-39, שהשאיר את סכנין בליגת העל בעונה שעברה לאחר שמונה למאמנה רק במחזור ה-28 וכשהקבוצה הייתה במצב קשה, הוליך אותה עד למקום השני העונה כשהיא צוברת 48 נקודות ב-29 משחקים (שתיים הורדו לה בתחילת העונה). בשל כך, דורה זוכה להערכה גדולה מראשי סכנין שהחליטו להאריך את ההתקשרות עימו.

כזכור, דורה התחיל את קריירת האימון שלו בקבוצת הנוער של הפועל חיפה, עימה זכה באליפות ב-2006 כשהוא מוביל ומטפח שחקנים צעירים ומוכשרים כאושרי רואש, עודד אלקיים, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, שרון לוי ושמעון הרוש. לאחר מכן, מונה דורה, אחיינו של המאמן רוני דורה, למאמן הקבוצה הבוגרת והוביל אותה לליגת העל כשהוא מטפח רבים מהשחקנים שגדלו אצלו בנוער. דורה התפטר מהפועל חיפה בסוף 2009/10 ולאחר שניצן שירזי מונה למנהל המקצועי נגד רצונו. את 2010/11 התחיל כמאמן הפועל רמת גן, אך פוטר בנובמבר 2010 ולאחר מכן כאמור מונה למאמנה של בני סכנין ושם מצא את מקומו ומצליח מאוד.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully