וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סאנצ'ז האריך חוזה, טרייד גדול לוושינגטון

10.3.2012 / 10:06

חוזהו של סאנצ'ז הוארך בשלוש שנים. המשמעות: הג'טס יורדים ממאנינג, שנפגש עם דנבר. בחירה 2 בדראפט לרדסקינס

למרות הביקורות שספג, בניו יורק ג'טס מאמינים במארק סאנצ'ז. הסילונים החתימו הלילה (בין שישי לשבת) את הקוורטרבק על חוזה לשלוש שנים נוספות לשתיים שנותרו, במסגרתו ישתכר 40.5 מיליון דולר, כשכמחצית הסכום תוענק לו ככסף מובטח. המשמעות המיידית היא שהג'טס יורדים מפייטון מאנינג.

היכן ישחק מאנינג? הקוורטרבק נפגש עם ג'ון אלוויי ומאמן דנבר ג'ון פוקס במשך שש שעות, ואם יחתימו אותו, הם צפויים כנראה להיפרד מטים טיבו. עם זאת, בשלב הזה מדובר בפגישות בלבד, כשעוד קבוצות רבות מתעניינות, בהן סיאטל, אריזונה, מיאמי וקנזס סיטי. בינתיים, אינדי ביצעה עוד שחרור של אחד משחקני המטרה העיקריים של מאנינג, הטייט אנד דאלאס קלארק, ומחפשת קונה לדווייט פריני.

וושינגטון הולכת בכל הכוח על קוורטרבק, וביצעה מגה-טרייד עם סנט לואיס, שבמסגרתו תקבל את הבחירה מספר 2 בדראפט. הרדסקינס משכנו את העתיד, כשנתנו עבור הבחירה הזו שלוש בחירות סיבוב ראשון עתידיות. הם לוקחים בחשבון שאינדיאנפוליס תסתער על אנדרו לאק, ויחתימו קוורטרבק בבחירה השניה. כרגע, הפור נופל על זוכה ההייזמן מביילור רוברט גריפין השלישי.

עוד מהליגה: ניו יורק ג'איינטס חתכה את הרץ האחורי שזכה עימה פעמיים בסופרבול ברנדון ג'ייקובס. הג'איינטס לא הצליחו להגיע עם השחקן לסיכום בניסיון להוריד את הסכומים מתחת לתקרת השכר. דרו בריס הכחיש כי ידע על פול השחקנים בניו אורלינס: "לא השתתפתי בשום דבר כזה, לא היה לי מושג שיש דבר כזה", אמר הקוורטרבק הנחרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully