וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "יש הרבה משחקים, המטרה להשתפר ולנצח"

9.3.2012 / 20:48

מכבי תל אביב נערכת למשחק מול ק.ק. זאגרב באדריאטית (ש', 19:00, ספ' 5 ו-HD). ג'ון שייר: "הקבוצה מרגישה טוב"

עם מאזן של 20 ניצחונות מ-21 משחקיה בליגה האדריאטית, מכבי תל אביב תנסה להשיג ניצחון נוסף מחר (שבת, 19:00, ספורט 5 ו-HD) כשתארח את ק.ק. זאגרב. בצוות המקצועי כבר חושבים על פתיחת שלב ההצלבה מול פנאתינייקוס היוונית, אך מבקשים מהשחקנים להתרכז במשחקים הקרובים.

דווין סמית' התייחס למשחק מחר: "כל משחק הוא חשוב עבורנו ובטח בתקופה הזאת. האם יש הרבה משחקים? זו שאלה שאתם שואלים שבוע אחר שבוע. אנחנו ממשיכים לשחק טוב, להתאמן, לנסות לנצח ולהשתפר. זה מה שאנחנו עושים".
על המשחקים מול פנאתינייקוס הוסיף סמית': "זה רק בשבוע הבא, יש לנו עוד הרבה משחקים לפני הסדרה מולם. יש להם קבוצה טובה ואוברדוביץ' הוא מאמן טוב".

באשר למשחק מול הפועל חולון בו התקשו הצהובים, סבור הגארד כי "זה לא היה המשחק הראשון בינינו העונה ואנחנו מתחילים להכיר אחד את השני היטב. לחולון יש שחקנים כישרוניים והם פתחו את המשחק טוב, אבל המשכנו להיאבק, שיפרנו את הריבאונד וניצחנו בסופו של דבר".

ג'ון שייר התייחס ללו"ז הצפוף של הצהובים: "זה קשה שיש לנו כל כך הרבה משחקים, אבל הקבוצה מרגישה טוב. בסופו של דבר גם אם המשחים האחרונים שלנו היו צמודים רוב המשחק, השגנו ניצחונות ואנחנו צריכים להמשיך ככה. עד שנפגוש את פנאתינייקוס".

הבלוג של גרינוולד על סיפור פרישתו של טרנס מוריס

ריצ'רד הנדריקס מועמד לתואר שחקן ההגנה של העונה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully