וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמה"ש-מכבי נתניה: משה אבוטבול התנצל וישחק

9.3.2012 / 14:19

הקשר, שהצהיר כי ישמח לעבור לקרית שמונה, יישר את ההדורים עם מאיר יצחקי. עטר: "הם קבוצה מסוכנת" (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* את ניצחונה הראשון השנה, השיגה רמת השרון בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה בוינטר, 0:1 משער של רן יצחק.

* בעונת 2004/05 מכבי נתניה תיכננה לחגוג עלייה לליגת העל עם ניצחון על רמת השרון בקופסה, אך נוצחה 2:1. למזלה של נתניה, ראשון לציון שהתמודדה איתה על העלייה איבדה נקודות באותו מחזור ואיפשרה לנתניה לעלות.

* נתניה לא נוצחה בקופסה בארבעת המשחקים האחרונים, אלא שרמת השרון לא נוצחה בששת המשחקים האחרונים שלה בכלל.

* גל ניר היה שוער המשנה של נתניה בעידן דניאל יאמר. גם עשהאל בן שבת, אלן מסודי, רועי ליבוביץ', ברוך דגו ויניב לביא, כולם שחקני רמת השרון היום ונתניה בעבר.

* יניב לביא הוא אחיינו של חלוצה האגדי של נתניה, דוד לביא.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

אם ברמת השרון חשבו עד השבוע שעבר על הפלייאוף העליון, הרי שההפסד בקרית אליעזר להפועל חיפה שם הכל בפרופורציות ובמועדון מסתכלים על המשחק נגד נתניה ככזה בו הפסד עלול לסבך אותם במאבקי התחתית. שייע פייגנבוים אמר לקראת המשחק: "אמנם יש סיכוי קטן לפלייאוף עליון, אבל זה לא מעניין אותנו, כי התחתית התקרבה אלינו ואנחנו קודם כל צריכים לברוח ממנה".

משה אבוטבול, שדיבר השבוע ב"וואלה! ספורט" על כך שיש לו הצעה מקרית שמונה ואמר כי ישמח לשחק אצל איזי שרצקי, נקרא לשיחה אצל מאיר יצחקי, התנצל על דבריו וצפוי לפתוח. יצחקי רתח על השחקן ורצה להוציאו מהסגל, אך ההתנצלות הביאה ליישור ההדורים. מעבר לאבוטבול, הקבוצה תסבול מהיעדרותו של תומר סוויסה המורחק, כאשר בן מלכה צפוי לשחק במקומו. גם יניב לביא פצוע במפשעה ובמידה וייעדר עשהאל בן שבת או אבי סופר יפתחו במקומו כבלמים. מעבר של בן שבת לעמדת הבלם יצרף את בן מלכה לקישור. הקבוצה תערוך מחר את הופעת הבכורה באצטדיון גרונדמן המחודש ובמועודן מצפים לכ-1,000 אוהדים מקומיים שיבואו לתמוך.

מכבי נתניה:

בקבוצה יודעים שזה המשחק בו הם צריכים להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון בסיום הליגה הסדירה. ניצחון או בסיטואציה מסוימת אפילו נקודה, יספיקו לקבוצה כדי להבטיח מקום בשמינייה הראשונה, מחזור אחד לסיום הליגה ובכך לעמוד במשימה הראשונה של המועדון העונה. באסיפת הקבוצה אמר ראובן עטר לשחקנים: "רמת השרון קבוצה מסוכנת וכולנו זוכרים איך בסיבוב הקודם הם באו לפה, שיחקו מסודר, תפסו אותנו לא מוכנים וניצחו. מחר הם בפעם הראשונה בבית שלהם והם חייבים ניצחון כי הם הסתבכו בתחתית, אז תתכוננו בהתאם".

מי שלא יהיה בסגל למשחק הוא מוחמד כליבאת, הסובל מכאבים בברך. מעבר לכך, טוברנו פינאס צפוי לפתוח בקישור לצידו של קובי דג'אני, כאשר ליאור ראובן ימשיך לפתוח כמגן ימני. שחקני נתניה יודעים שהמשחק הוא מוקש ואמרו: "כבר הפסדנו בדיוק במשחקים כאלה. יש מצב שאם נפסיד במחזור האחרון גם נאבד את הפלייאוף העליון ונרצה למות, כי אין לנו מה לחפש בפלייאוף התחתון, אלא סתם להעביר את הזמן. אם זה יקרה, זה יוכיח שאנחנו קבוצה בלי אופי, כמו שאמרו עלינו לא מעט פעמים".

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

קרית שמונה והפועל תל אביב רוצות את הקשר לעונה הבאה, אבל לפני זה הוא צריך להשלים את העונה הטובה הזאת ולהרחיק באופן סופי את רמת השרון ממאבקי התחתית. הדרך לשם עוברת במשחק מחר ואחרי כל הבלגן השבוע, אבוטבול יצטרך להגיע מרוכז.

מכבי נתניה: טובארנו פינאס

הרבה עליות וירידות יש למגן מכבי נתניה העונה. אולי השיבוץ שלו בקישור יגלה לראובן עטר ולנתניה משהו חדש לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא (עשהאל בן שבת), עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, משה אבוטבול, עשהאל בן שבת (בן מלכה), אלן מסודי, ברוך דגו, אוגניין דמיאנוביץ'.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, חן עזרא, ניר נחום, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully