וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "זו מלחמה על כבוד המועדון"

9.3.2012 / 13:10

בבירה מוכנים לקרב הגדול מול מכבי פ"ת (ש', 20:00, ספ'1). פרננדז ופאסוס צפויים לפתוח, השחקנים בטירוף: "אסור לאכזב"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון מסכם לקראת המשחק המסקרן מחר נגד מכבי פתח תקוה (ספורט 1, 20:00). המאמן אלי כהן ניסה להרגיע את שחקניו ואמר להם: "אל תיתנו לאירועי השבוע האחרון להשפיע עליכם בצורה לא טובה". כזכור, שבוע קשה עבר בין המועדונים, שבוע שהיה רווי בהתנצחויות בין הצדדים וכלל פיצוץ בין יו"ר בית"ר איציק קורנפיין ליו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, לאחר הדיון בערעורה של בית"ר בבית הדין המשמעתי נגד עונש הרדיוסים שספגה. האווירה בין המועדונים לקראת המפגש מחר חמה מאוד וכ-100 שוטרים צפויים להיות בתוך המושבה, במטרה למנוע התפרעויות.

בפן המקצועי, כהן הראה לשחקניו קטעי וידיאו של היריבה ושם דגש על דני פרדה. "מלבד ההתקפה החזקה שלהם, כל משחק המעבר מגיע ממנו וכשהוא טוב ונותנים לו שטחים, הוא מעמיד שחקנים מול השוער. בדיוק כמו נגד קרית שמונה, אל תיתנו להם את האפשרות לשחק על שטחים גדולים", אמר המאמן לשחקניו.

כהן יצטרך להתמודד עם חסרונו של קובי מויאל המוצהב, כשמי שיפתח במקומו יהיה דריו פרננדז. בהתקפה, בדק כהן כבר יומיים את האפשרות כי ערן לוי ישחק במקומו של לאונרדו פאסוס, אולם בשלב זה נראה כי פאסוס יהיה זה שיפתח ולוי ימשיך להמתין על הספסל. כהן היה מרוצה מלוי השבוע, הירבה להחמיא לו ואף אמר לו כי בעקבות השינוי, הוא יזכה ליותר דקות משחק. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

בקרב השחקנים ישנו טירוף לקראת המשחק. השבוע הם ערכו ערב גיבוש בביתו של לירון דיאמנט ולא הפסיקו לדבר על המשחק והחשיבות שלו. היום אמר אחד השחקנים: "אי אפשר להתנתק מכל מה שקורה. אנחנו כל השבוע מדברים על זה. מעבר למלחמת העולם של המשחק הזה, הוא גם משחק על הכבוד של המועדון נגד כאלה שרוצים לרסק אותנו. גם האוהדים מבינים את זה ויש לא מעט מהם שכמעט ולא היו במשחקים השנה ויגיעו מחר. תהיה לנו אווירה של טדי ואוי ואבוי לנו אם נאכזב אותם".

לפחות 4,000 אוהדי בית"ר צפויים להגיע למשחק, כאשר פתח תקוה הקצתה לירושלמים 5,500 מקומות ביציע המזרחי של האצטדיון.

קורנפיין: "לא יכול להיות שהעתיד של בית"ר יוכרע בבית הדין"

קורנפיין דיבר היום ארוכות ב'רדיו ירושלים' על כל אירועי השבוע החולף ובכלל העונה: "העונש שלנו הוא הזוי, מפלה אותנו ביחס לקבוצות אחרות והוכחנו את זה בבית הדין. אחרי שקיבלנו אותו, הרמתי טלפון לשלום אבן עזרא והוא אמר לי שהעונש הזה לא ראוי ומזעזע. לאחר מכן בכירים בהתאחדות לכדורגל אמרו לו שהעונש הזוי והם לא ייתנו לכך שבית הדין יכריע את הירידות".

קורנפיין גם התייחס להתבטאות שלו, בה האשים את העונש הכבד שקיבלה הקבוצה בדמות שלושה רדיוסים, לקשר של אבי לוזון ושטרן חלובה לקבוצות התחתית: "אני בטוח שלוזון וחלובה לא דיברו עם הדיינים ואין להם השפעה עליהם, אבל יש להם השפעה על עמדת תובע ההתאחדות אבן עזרא. הייתי בטוח שהוא ירכך את העניין, אך ברגע שהוא התהפך והיה נחרץ שהעונש הוא ראוי ואוי ואבוי אם יקלו בו, אמרתי את מה שאמרתי. עמדת תובע ההתאחדות לא נקבעת על ידו בלבד, אלא על ידי ההתאחדות. גם לוזון וגם חלובה יודעים איך הדברים עובדים ואיך אפשר לעשות עיסקת טיעון. לא יכול להיות שתובע ההתאחדות יגיד שהוא מסכים לדחות עונש למכבי חיפה, אבל לבית"ר הוא לא מסכים".

"מערכת היחסים שלי עם אבי לוזון בשלוש השנים האחרונות הייתה טובה מאוד. הפגישה עם החבר'ה מ'לה פמיליה' הייתה רק כדי שהם יירדו מאבי לוזון ולא יתקרבו אליו. אני לא חוזר בי ממה שאמרתי, אמרתי שאני מתבייש שאני חבר מזכירות, כי יש החלטות ותהליכים שנעשים במזכירות ההתאחדות והם בושה. כשרואים את ההחלטות והעונשים, זאת אפליה. לא יכול להיות שהעתיד של בית"ר ירושלים יוכרע בבית הדין. אם נגזר עלינו לרדת, שנרד על המגרש, אבל אצלנו בבית בטדי. אנחנו מצפים שההחלטה תינתן כמה שיותר מהר, ללא קשר לדיון אחר, כי זה משהו מדהים לקשור בין עבירות שלנו לעבירות של הפועל תל אביב. אני לא מצפה לשום דבר, אם לבית"ר הורידו שתי נקודות ליגה, כאשר שעה לפני החלטת בית הדין אמרו לי בהתאחדות שלא נקבל אפילו רדיוס, אז אני לא מצפה לכלום".

לגבי הסולחה עם האוהדים אמר היו"ר: "אני מנסה ועושה את המקסימום. הכוונות מהצד שלנו תמיד היו טובות לשלום בית ואחדות ואני מקווה שגם הצד של האוהדים אותו דבר. אני מוריד את הראש שלי ומוחל על הכבוד שלי, כדי שכולם יילכו ביחד למען המועדון. אני קורא לקהל לעזוב את כל הקריאות ומה שמסביב, לתמוך בקבוצה ולדאוג שהמשחק יעבור בצורה ספורטיבית, ללא אלימות וגזענות. להתרכז בעידוד בעוד קרב תחתית חשוב מאוד של הקבוצה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully