וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מזמן לא הרגשנו כזה מתח לפני משחק"

9.3.2012 / 12:41

שינוי אווירה במכבי חיפה לקראת הפועל ת"א, עוסמאן תורגל במקום דגני. למועדון אופציה חד צדדית על בוקולי שצפוי להמשיך

ככל שהמשחק מול הפועל תל אביב מתקרב, רמת המתח במכבי חיפה הולכת וגוברת. "כבר מזמן לא הייתה כאן הרגשה כזאת, של מתח לפני משחק, וזה אומר הרבה", אמר היום (שישי) לפני אימון הבוקר שחקן בקבוצה לקראת המפגש בשני. "כולם כאן יודעים שאם ננצח נוכל להדביק את הפער מהם". הפער בין הקבוצות כרגע הוא ארבע נקודות, אבל אם בית הדין המשמעתי יוריד לקבוצה שתי נקודות ביום ראשון, חיפה תוכל להגיע למפגש הזה בפיגור של שתי נקודות בלבד, ואולי, במקרה שאשדוד לא תנצח בראשון לציון, לזנק למקום השני.

באימון אתמול תרגל אלישע את אחמד שעבאן מקבוצת הנוער במקום אוראל דגני הפצוע. היום דגני לא הצליח להתאמן והסתפק בריצה מסביב למגרש, ושעבאן ירד לקבוצת הנוער. אלישע לוי תרגל תשעה שחקנים בכל קבוצה, לא כולל אייל משומר שיפתח בהרכב וניר דוידוביץ'. מי שתורגל בעמדת המגן השמאלי היה עלי עוסמאן. נראה כי לוי לוקח גם את המגן הימני בחשבון לעמדה הזאת, במידה שדגני לא יהיה כשיר. גם סארי פלאח עדיין בתמונה.

מי שלא ישחקו בכל מקרה הם טאלב טואטחה (נותח והצטווה לנוח) ותמיר כהן, שעשוי לחזור כבר בתחילת חודש אפריל למגרשים. שינוי נוסף שמתכנן אלישע לוי הוא בעמדת החלוץ המרכזי. מוחמד גדיר יפתח על חשבונו של חן עזריאל. אלון תורג'מן שוב ימוקם בכנף שמאל, כשאייל גולסה ודלה ימפולסקי יסייעו לסיידו יאיא בעזרה בהנעת הכדור במרכז השדה.

"ההחלטה שתתקבל בבית הדין לא תשפיע על מה שיקרה במגרש", אמר אתמול השוער ניר דוידוביץ' על היריבה, שתעמוד ביום ראשון לדין בגין אירועי הדרבי. "לכל קבוצה יש את הבעיות שלה, אנחנו רוצים לנצח. בכל מקרה, ברור שאף אחד לא רוצה שהילדים יראו בטלוויזיה דברים כאלה". השוער הוותיק הוסיף: "אצלנו יש התקדמות ממשחק למשחק. כל שחקן נותן את שלו. כל הקבוצה משחקת ושותפה ביחד למאמץ. אני שמח שאני תורם, תמיד ידעתי שאני יכול לתרום. אם זה תלוי בי אז ברור שאני רוצה להמשיך ולסיים את הקריירה בחיפה".

מתברר כי בנוסף לדוידוביץ', ישנו שחקן נוסף שפרטיו עדיין לא סגורים לעונה הבאה. חיפה מחזיקה באופציה חד צדדית להארכת חוזהו של גוסטבו בוקולי והיא מתכוונת להאריך את חוזהו בקבוצה בשיחה שתיערך בסמוך לסיום העונה. לקשר בן ה-34 זו העונה השמינית במועדון, שם מעוניינים שיפרוש במדים הירוקים. אם בוקולי ימשיך, ייתכן שזאת תהיה העונה האחרונה שלו, בכפוף להחלטה שלו. חיפה מעוניינת להחתים בעונה הבא קשר זר במקום סיידו יאיא. אחרי חצי עונה בה לא הצליח לממש את עצמו בקבוצה, גם ערן רוזנבאום הצעיר צפוי להשתלב ברוטציה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully