וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זה לא משחק על 6 נקודות אלא על 60 נקודות"

8.3.2012 / 18:42

אלי כהן מכין את שחקניו למכבי פתח תקוה: "אלפי אוהדים ילוו אותנו ויתנו לכם הרגשה ביתית, בואו נגרום להם לשמוח בסיום"

בצל כל אירועי בית הדין והפיצוץ בין איציק קורנפיין להתאחדות לכדורגל, ערכה היום (חמישי) בית"ר ירושלים אימון לקראת קרב התחתית החשוב מול מכבי פתח תקוה במושבה בשבת. מאמן הקבוצה אלי כהן הראה לשחקניו קטעים מהמשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבת האחרונה והירבה להחמיא להם על העמידה הנכונה, הסגירות והעובדה שהקבוצה הפכה לכזאת שקשה לשחק נגדה.

על המשחק בשבת אמר כהן לשחקנים: "אין צורך לדבר על החשיבות של המשחק. זה לא משחק על 6 נקודות אלא על 60. זה משחק מאוד מאוד משמעותי ויהיה לכם את היתרון שאלפי אוהדים ילוו אותנו ויתנו לכם הרגשה ביתית. אני מעריך ש-5,000 אוהדי בית"ר ויתנו לכם גב כמו שרק הקהל של בית"ר יודע לתת במצבים כאלה אז בואו נגרום להם לשמוח בסיום".

כהן גם התייחס לאירועי אתמול בבין הדין ואמר: "כולם רואים את העליהום על איציק וכל מה שהמועדון הזה עובר מול כל הגורמים שרוצים לפגוע בו, אבל אנחנו צריכים לשים את הדברים בצד ולהתרכז בכדורגל. הדברים האלה רק מאחדים את כולם ומחזקים אותנו ואנחנו נראה לכולם שאותנו לא שוברים".

בנוגע למכבי פתח תקוה אמר המאמן: "הם קבוצה שמניעה כדור היטב, לעיתים על ל-16 של היריבה. צריך להיות מאוד מרוכזים כי את רוב השערים שלהם הם עושים מחצאי מצבים. יש להם התקפה מאוד מהירה שמנצלת טעויות ושטחים מתים וצריך להיות מאוד מרוכזים". על פי האימון היום דריו פרננדז צפוי לפתוח במקומו של קובי מויאל, כאשר ערן לוי נמצא בתמונת ההרכב בנוגע לחלק הקדמי, כאשר בחלק מהאימון היום הוא תורגל במקומו של ליאונרדו פאסוס.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully