וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "החלטת בית הדין לא תשפיע על הפועל ת"א"

8.3.2012 / 17:59

שוער מכבי חיפה מוכן למשחק מול האדומים ומבקר: "ילדים לא צריכים לראות דברים כאלה". על הירוקים: "יש אצלנו התקדמות"

שחקני מכבי חיפה ביקרו היום (חמישי) בבית אבא חושי בנווה שאנן, שם נערכה תערוכת יצירות אומנות של ילדים אוטיסטים, שמטרתה איסוף כספים לבניית בית לילדים אוטיסטים מאזור הצפון. במהלך הביקור התראיין השוער ניר דוידוביץ', שנשאל גם לגבי השפעת המהומות בבלומפילד על המשחק ביום שני, מול הפועל תל אביב.

"מאוד חשוב להיות פה עם הילדים ולעזור להם להקים את הבית החדש שלהם. אני קורא לכולם לבוא לתערוכה ולתרום לאגודה כדי לעזור לילדים המקסימים האלה", אמר השוער, שנשאל על התכונה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. "הפועל מועדון גדול עם ניסיון בכדורגל הישראלי. יש להם שחקנים מצוינים והם במקום השני. נתכונן הכי טוב. יהיה קשה, אבל המטרה שלנו לנצח ולהמשיך ולהתקדם".

על ועדת המשמעת ביום ראשון אמר השוער: "ההחלטה שתתקבל לא תשפיע על מה שיקרה במגרש. אנחנו מתעסקים רק במשחק. לכל קבוצה יש את הבעיות שלה, אנחנו רוצים לנצח. בכל מקרה, ברור שאף אחד לא רוצה שהילדים יראו בטלוויזיה דברים כאלה. אני לא בא להאשים קבוצה זו או אחרת. מי שצריך לטפל בזה יטפל בזה, אני בטוח בכך".

על ההגנה שהחלה להתייצב במחזורים האחרונים אמר השוער: "יש התקדמות ממשחק למשחק. כל שחקן נותן את שלו. כל הקבוצה משחקת ושותפה ביחד למאמץ. אני שמח שאני תורם, תמיד ידעתי שאני יכול לתרום. הכי חשוב זה מה יקרה עם הקבוצה. ברור שלקחת את האליפות ולזכות בגביע זה חלק עיקרי בכל עונה, והעונה נשאר להשיג את הכרטיס לאירופה בשתי המסגרות, ליגה וגביע. נעשה את המקסימום שאנחנו כדי להשיג את המטרות". לסיום נשאל השוער על העובדה שהוא מסיים חוזה בתום העונה ואמר: "אני אומר כל הזמן שאני שאם זה תלוי בי אז ברור שאני רוצה להמשיך ולסיים קריירה בחיפה".

כפי שפורסם מוקדם יותר, באימון היום תירגל אלישע את אחמד שעבאן מקבוצת הנוער, במקום אוראל דגני הפצוע. משיחה שלו עם הצוות הרפואי עולה שדגני ינסה להתאמן מחר. אם זה לא יצליח, סארי פלאח או שעבאן יפתחו בעמדת המגן. מי שלא ישחקו בכל מקרה הם טאלב טואטחה, שהנהלת המועדון תיפגש עימו בנוגע להארכת החוזה לאחר שיחלים ותמיר כהן, שעשוי לחזור כבר בתחילת חודש אפריל למגרשים.

פרט לעמדת המגן השמאלי, ההרכב שתורגל היום כלל גם את דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן, דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן ומוחמד גדיר. בוליאט ספג אמנם צהוב חמישי במשחק בעכו, אבל ייעדר רק בדרבי שינעל את הסיבוב השני.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully