וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: LSU תצרף בועטת לקבוצה?

8.3.2012 / 14:09

מו איסום, שהייתה שוערת קבוצת הכדורגל של המכללה, מנסה להתקבל. המאמן לס מיילס: "יש לה יכולות, לא מבטיח כלום"

הנה סיפור מיוחד לכבוד יום האישה הבינלאומי החל היום (חמישי) ובכלל. מו איסום, שהייתה שוערת קבוצת הנשים של מכללת LSU בלואיזיאנה בשנים 11'-08', מנסה להתקבל לעמדת הבועטת בקבוצת הפוטבול של המכללה, המורכבת כמובן מגברים בלבד. במידה ואיסום תעבור את המבחנים, שהחלו ביום שלישי ותזכה במשרה, היא תהפוך לשחקנית הראשונה שמשחקת פוטבול מכללות מאז עשתה זאת קייטי הנידה במדי ניו מכסיקו בשנת 2003.

הניסיון ההוא עם הנידה לא היה מוצלח במיוחד, אבל במקרה של איסום המצב יכול להיות שונה. היא הפכה לסנסציית יוטיוב בתקופתה כשוערת, לאחר שכבשה שער בכדור חופשי מכ-70 מטרים במהלך משחק מול בריגהאם יאנג (הוידיאו למטה) והיא בהחלט מאמינה בכוחה להתקבל לקבוצת הפוטבול. "אנשים חושבים שזה תעלול תקשורתי או דרך למשוך תשומת לב, אבל זה רחוק מאוד מהאמת. זו מטרה שאלוהים שם בלבי ואני רוצה להגשים אותה", אמר איסום בראיון.

ההתחלה לא הייתה ממש טובה עבורה, אחרי שרוח עזה הפריעה לה בבעיטות האימון, אבל מאמן הקבוצה לס מיילס לא פוסל אותה עדיין: "זה לא היה יום טוב לבעיטות עבור אף בועט", אמר המאמן, "אבל רואים שיש לה יכולות טובות. אני לא יכול להבטיח שהיא תשחק. אם היא תיתן לנו איזשהו יתרון, בוודאי שנשקול להשתמש בה. היא ספורטאית טובה ויודעת מה המחויבות שלה". איסום, שכבר כבשה שער שדה באימון מכ-45 מטרים ונותרה לה שנה נוספת לשחק במכללה, תנסה להמשיך ולהרשים את מיילס במהלך השבוע.

פוטבול בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • לס מיילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully