וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגני לא התאמן, שעבאן ופאלח תורגלו

8.3.2012 / 13:14

אלישע לוי מכין חלופות למגן השמאלי הפצוע, שאולי ישחק בכל זאת מול הפועל ת"א. גדיר יפתח, כהן יחזור מוקדם מהצפוי?

קשר מכבי חיפה תמיר כהן, שנותח לפני פחות מחודש ורגלו גובסה, עשוי להתחיל את הליך הפיזיותרפיה מעט מוקדם מהצפוי ולחזור בתחילת אפריל לאימונים. הערכה זו מתבססת על מעקב רפואי, שתוצאותיו יפורסמו במהלך השבוע הבא, לאחר שהקשר יעבור בדיקה, שתקבע האם הוא יכול להתחיל כבר עכשיו בהליך.

על פי ההערכה הראשונית, כהן היה אמור להתחיל בפיזיותרפיה בסוף חודש מרץ או לכל המאוחר בתחילת אפריל, ולחזור מספר שבועות לאחר מכן לאימונים. השחקן סובל משבר בכף הרגל, זכר לפציעה במשחק אימון מול פרטיזן בלגרד.

באימון היום תירגל לוי את אדין צוצאליץ' ויוריצה בוליאט במרכז ההגנה ואת אייל משומר בעמדת המגן הימני. בצד שמאל של ההגנה תורגל אחמד שעבאן הצעיר מקבוצת הנוער, במקום אוראל דגני הפצוע, שלא התאמן. מי שעוד תורגל בחלק מהאימון כמגן שמאלי הוא סארי פלאח. דגני ינסה להתאמן מחר ובמידה והוא לא יוכל, לוי יקבע מי יפתח במקומו. בקישור צוותו סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי ויניב קטן ובחוד מוחמד גדיר ואלון תורג'מן. על פי התירגול, חן עזריאל, שפתח במשחק האחרון ירד לספסל ולצידו ימתין עידן ורד השב מפציעה.

מי שבוודאות לא יטול חלק במשחק הוא המגן טאלב טואטחה, שנותח בשבוע שעבר וכעת שוהה בביתו והצטווה לנוח, על מנת לזרז את הליך החתמתו. במועדון מתכוונים להיפגש עם המגן, שסיכם לחמש שנים במועדון ומאוחר יותר אמר לחבריו בקבוצה כי הוא ממאן לחתום על החוזה בגלל חוסר הערכה כלפיו, במטרה להגיע לסיכום סופי בעניין.

עוד אתמול אמרו שחקנים בקבוצה: "אחרי הדרבי, זה הזמן להידבק להפועל תל אביב. צריך לנצל את המצב שלהם". המאמן אלישע לוי אמר באסיפה אמש: "ביססנו את מקומנו בפלייאוף העליון, שזו המטרה הראשונה שלנו. עכשיו צריך להגיע לאירופה".

במועדון עדיין סבורים, שאם אלישע לוי יזכה בגביע המדינה ויסיים באחד משלושת המקומות הראשונים, הנשיא יעקב שחר לא יהסס להחתימו לעונה נוספת. יחד עם זאת, במועדון יקבלו החלטה רק בסמוך לסיום העונה, לאחר שיוודע מה יהיו התוצאות במסגרות השונות.

שחקני הקבוצה יבקרו היום בבית אבא חושי בנווה שאנן, שם תיערך תערוכת יצירות אומנות של ילדים אוטיסטים, שמטרתה איסוף כספים לבניית בית לילדים אוטיסטים מאזור הצפון.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully