וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גונן לא ימשיך כיו"ר הדירקטוריון של הפועל ירושלים

8.3.2012 / 9:23

גונן ימשיך לשמש כדירקטור, אבל אחד מהנושאים המרכזיים שיידונו בישיבה הקרובה תהיה בחירתו של יו"ר חדש

הפועל ירושלים עוברת מהפכה בהרכב דירקטוריון, אולם מסתבר כי השינויים האינטנסיביים הצפויים במבנה שלו טרם הסתיימו. לוואלה! ספורט נודע כי אלי גונן, המכהן כיו"ר הדירקטוריון של המועדון, לא ימשיך בתפקידו ואחד הנושאים שעומדים על הפרק בישיבה הקרובה של תהיה בחירת יו"ר חדש.

כזכור, לפני כשבוע נחתם ההסכם החדש בין הפועל ירושלים ואנשי גומא אגייאר בו סוכמו ההבנות ביחס להרכב הדירקטוריון והשליטה בקבוצה. אגייאר עצמו נחת אתמול בישראל לקראת ישיבת הדירקטוריון והוא צפוי לשהות בארץ כשבועיים וחצי. עוד נודע לוואלה! ספורט כי גומא אגאייר הודיע לחברי הדירקטוריון כי בכוונתו להביא את מועמדותו של יעקב לירז.

בישיבה, אשר תתקיים בהרכבה החדש, חברי הדירקטוריון מטעמו של אגייאר יהיו עו"ד יעקב לירז, ליאור חורב, רואה החשבון קובי נבון ורואה החשבון צביקה וויספלד. מטעם עמותת הפועל ירושלים אלי גונן הוא היחיד שימשיך לכהן כדירקטור ואליו יצטרף עורך הדין אפי אברמזון , אולם טרם ברור מי יהיה הדירקטור שלישי. המשמעות ברורה: למעט נציג אחד שאולי ימשיך, יתר חברי הדירקטוריון יפסיקו את חברותם בו וביניהם דני קליין, דני כהן, יששכר גרליץ, צחי אידליץ, דני לוינטון ואורי מסר.


סכסוך השליטה בין אנשי אגאייר והנהלת הקבוצה נחשף בלעדית בוואלה! ספורט

לחשיפת וואלה! ספורט מלפני חודשיים: אנשי אגייאר משתלטים על הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully