וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת במשה אבוטבול

ניצן שירזי שהתחיל לתכנן את העונה הבאה, שוחח עם קשר רמת השרון ורוצה שהוא יגיע במקום שי אבוטבול בקיץ הקרוב

למרות הבלגן האדיר בהפועל תל אביב בכל הגזרות, המאמן ניצן שירזי כבר מתחיל לתכנן את העונה הבאה והוא סימן שחקנים שהוא רוצה בקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי שירזי שוחח עם קשר עירוני רמת השרון, משה אבוטבול, וביקש ממנו להמתין עם חתימתו על חוזה חדש בקבוצתו הנוכחית מכיוון שהוא מעוניין בו בעונה הבאה. ההבטחה היא כמובן בתנאי ששירזי עצמו יישאר בתפקיד המאמן במתחם חודורוב.

משיחות עם מקורבים למאמן ולשחקן עולה כי שירזי רואה באבוטבול ציר מרכזי במרכז הקישור במקומו של שי אבוטבול, אותו הבעלים אלי טביב רוצה לשחרר בסיום העונה. כזכור, לשי אבוטבול חוזה אצל האדומים למספר עונות נוספות ובקיץ האחרון הוא היה אמור לחתום על חוזה חדש לחמש שנים, אך השיחות בין הצדדים עלו על שרטון מספר פעמים והקשר אף איים בתביעה כנגד המועדון ועדיין שוקל להגישה. התביעה שלו היא על סך כחמישה מיליון שקלים.

במשה אבוטבול מעוניינת גם עירוני קרית שמונה ובנוסף, עירוני רמת השרון הציעה לו חוזה חדש ומשודרג שאמור להפוך אותו לאחד מהמשתכרים הבכירים בקבוצה. מקורבים לשחקן טענו כי הוא מעדיף להמתין להפועל תל אביב שמהווה את האופציה המועדפת עליו, למרות שלא בטוח שהאדומים יגישו לו הצעה גבוהה יותר מזו של רמת השרון.

בנוגע לשירזי עצמו: כרגע הדעות עדיין חלוקות בכל הנוגע להמשך דרכו במועדון. מצד אחד, מקורבים לבעלים טביב אומרים שהוא ימתין עד סוף העונה בכדי לראות אם אלישע לוי ימשיך כמאמן מכבי חיפה, אך יש גם כאלו שטוענים שהיכולת הלא משכנעת של הקבוצה מאז שהוא הגיע היא לא באשמתו. כרגע נראה שההכרעה תיפול בין אלישע לוי – אם הוא לא יישאר בחיפה – לבין שירזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully