וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: סלע ופאר יפתחו מול יריבים מהמוקדמות

סלע עשוי לפגוש בסיבוב השני את סימון, פאר צריכה לעבור אוקראינית כדי לפגוש את סקיאבונה (שידורים בספ' 1 וספ' 2)

טורניר אינדיאן וולס היוקרתי בטניס ייצא לדרך היום (רביעי) בקליפורניה, ולפנות בוקר פורסמו ההגרלות לגברים ולנשים. בטורניר לגברים, שהוא מסבב טורנירי המאסטרס (סך פרסים 5.55 מיליון דולר), הוגרל דודי סלע (63 בעולם) למשחק מול טניסאי שיעלה מהמוקדמות בסיבוב הראשון. אם סלע ינצח, הוא יתמודד בסיבוב השני נגד ז'יל סימון הצרפתי (13 בעולם), שגבר עליו בשנה שעברה בסיבוב השני בווימבלדון. נובאק דג'וקוביץ' (1 בעולם) עלה אוטומטית לסיבוב השני שם יתמודד נגד טניסאי מהמוקדמות, אבל בסיבוב השלישי צפוי לו קרב מעניין מול קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (30 בעולם) שזכה בטורניר דלריי ביץ'.

אמיר ויינטרוב (203 בעולם) הודח היום כבר בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר בקיוטו שביפן (על סך פרסים של 35 אלף דולר). ויינטרוב הפסיד לסבסטיאן רישצ'יק הגרמני (246 בעולם) 6:4, 6:4.

בטורניר לנשים, שחר פאר (40 בעולם) תשחק בסיבוב הראשון נגד לסיה צורנקו האוקראינית (115 בעולם), שעלתה מהמוקדמות. אם פאר תנצח, היא תתמודד בסיבוב השני נגד פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה (12 בעולם), שפתחה את העונה עם חצי גמר בבריסביין אבל מאז היעא לא מתרוממת בטורנירים הגדולים. פאר ניצחה את סקיאבונה בשנה שעברה באינדיאן וולס והמאזן בין שתי הטניסאיות עומד על 1:4 לטובתה.

אלוף השנה שעברה נובאק דג'וקוביץ' מדורג כמובן ראשון, ושיפגוש בסיבוב השני יריב מהמוקדמות. רפאל נדאל, שהפסיד לסרבי בגמר אשתקד, יפתח את דרכו כשיתמודד בסיבוב השני מול המנצח בין אלחנדרו פלה הקולמביאני ולאונרדו מאייר הארגנטינאי, ובסיבוב השלישי הוא צפוי לפגוש את בן ארצו מרסל גרנויירס. בחצי הגמר עשוי נדאל לפגוש את רוג'ר פדרר, המדורג שלישי בטורניר, כשאנדי מארי, המדורג רביעי, הוגרל לחצי של דג'וקוביץ'.

אצל הנשים, צפויה לפגוש אלופת אשתקד קרוליין ווזניאקי את בת'ני מאתק סנדס האמריקאית או את אקטרינה מקארובה ברבע הגמר, אם תעבור את אנה איבנוביץ' איתה היא צפויה להתעתמת בסיבוב הרביעי. אם הכל יעבוד כשורה, בחצי הגמר ככל הנראה תחכה לווזניאקי מריה שראפובה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully