וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טועמה וידין הושעו, שירזי: "שני פרחחים"

שני מורחקי הדרבי הסוער ננזפו על ידי המאמן, שהזהיר מפני קנסות על כרטיסים לא ספורטיביים: "לא מוכן לעבור לסדר היום"

סערת הדרבי בהפועל תל אביב לא יורדת מסדר היום. בעקבות האירועים החריגים בסיום משחק ההפסד אמש למכבי תל אביב 1:0, החליטה היום (שלישי) הנהלת הפועל תל אביב להשעות את סלים טועמה ואביחי ידין מאימוני הקבוצה, עד אשר תיערך ועדת משמעת בעניינם.

סלים טועמה, אביחי ידין שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו מבטיחים לכבד בעתיד כבעבר כל החלטה של השופטים גם אם היא שגויה ופועלת לרעתנו". סלים טועמה ואביחי ידין/קובי אליהו

כזכור, השניים הורחקו אתמול בסיום המשחק בשל התנפלותם על השופט. לטענת השופט מנשה משיח, טועמה התחצף אליו ואילו ידין חסם אותו בגופו, ולאחר שריקת הסיום התפתח עימות בין צמד השחקנים לשופט - עימות שהלהיט את האווירה ביציעים. ועדת המשמעת הפנימית אמורה להתכנס לפני קביעת הדיון בעניינם של השניים בבית הדין של ההתאחדות ביום ראשון.

השניים הודיעו היום באמצעות יעקב הלל: "אנו מתנצלים אם מישהו נפגע מהתנהגותנו אתמול. המועדון חשוב לנו מאוד ואנחנו לוקחים קשה וללב את מה שקורה בלהט המשחק. לעצם העניין, לא הייתה לנו שום כוונה לפגוע בשופט כמובן, רק רצון כנה להבין על מה הורחקנו. אנחנו מבטיחים לכבד בעתיד כבעבר כל החלטה של השופטים גם אם היא שגויה ופועלת לרעתנו".

הפועל תל אביב תועמד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות והתפרצות לשדה משחק. הסעיף שבגינו יועמד טועמה לדין הוא העלבת שופט המשחק והפרת סדר בנסיבות מחמירות. ידין מואשם בניסיון לפגיעה גופנית בשופט המשחק, הפרת סדר בנסיבות מחמירות והעלבת שופט המשחק בנסיבות מחמירות. הדיון יתקיים ביום ראשון ב-11:00, יום לפני המשחק החשוב של האדומים נגד מכבי חיפה.

עוד לפני האימון, ערך ניצן שירזי אסיפה שבה גער בשחקנים, ואמר: "לא יכול להיות שתעשו מה שאתם רוצים. זה לא הגיוני שאביחי ידין וסלים טועמה יתנהגו כמו שני פרחחים. הבא שמקבל כרטיס צהוב שלא במקום, יקבל קנס של 500 דולר ומי שיקבל כרטיס אדום על עבירות בלתי ספורטיביות יקבל קנס של אלף דולר. אני לא מוכן לעבור לסדר היום על ההתנהגות הזו".

לאחר מכן יצאו השחקנים לאימון, ולמרות דבריו של שירזי, בין מחמוד עבאס לארתור אטצזיאנוב התפתח עימות על הדשא כששחקני הקבוצה הפרידו בין השניים. שירזי העיף את עבאס ואת אטצזיאנוב ושלח אותם הביתה.

איגוד השופטים פרסם תגובה לטענות האוהדים והשחקנים נגד השופט מנשה משיח: "מי שמאשים את מנשה משיח באירועים החמורים שהיו אתמול, מעודד אלימות בכדורגל. משיח הוא שופט בינלאומי מצוין שזוכה להערכה רבה באירופה, שם הוא מדורג בדרג 1 (הליגה האירופית) וקיבל ציונים גבוהים ממבקרי השופטים. משיח לא זרק מוטות לעבר הקהל ולא ניסה לפגוע בשחקני הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ממתין להחלטה בעניינו. סלים טועמה/קובי אליהו
ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
גער בשחקנים. ניצן שירזי/קובי אליהו
שי אבוטבול, עומר דמארי שחקני הפועל תל אביב באימון. קובי אליהו
איך האווירה הקשה תשפיע? שי אבוטבול, עומר דמארי וטוטו תמוז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully