וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הכרזה על הפסקת אש עד סוף העונה

6.3.2012 / 15:00

אוהדי הקבוצה נפגשו עם קורנפיין כדי לייצר שקט, והגיעו לסיכום לשים בצד את המחלוקות כדי להשאיר את הקבוצה בליגה

האם בבית"ר ירושלים מתגבשת אחדות לקראת הפיניש של העונה? הערב (שלישי) נפגשו נציגי האוהדים של 'לה פמיליה' ופלגים נוספים ביציעים, בניסיון לסכם עם היו"ר איציק קורנפיין על הפסקת אש ואחדות של כל האוהדים והמועדון עד לסיום העונה, במטרה לצאת מגובשים וחזקים למלחמת ההישרדות של הקבוצה בתחתית. בסיום הפגישה הוחלט לשים בצד את המחלוקות.

יש לציין כי כבר לפני שבוע החלו האוהדים בשיחות עם הקבוצה בנושא ונראה כי הערב העניין צפוי לצבור תאוצה. אירגון 'לה פמיליה' דורש כי קורנפיין יבטל את התביעה הכספית כנגד שמונת האוהדים, בגין שבירת הכיסאות באצטדיון בלומפילד, בסך 430 אלף שקלים וכמו כן, יאפשר לאוהדים המורחקים עד לתום העונה אישור להגיע למגרשים, בכפוף להתחייבות להתנהגות נאותה וספורטיבית מצידם.

אחד האוהדים אמר היום: "המטרה היא חד משמעית - אחדות לפחות עד לסיום העונה. כולנו נלך ביחד במטרה אחת ויחידה שמעניינת כרגע והיא הישארות בליגה. הרחיקו לא מעט אוהדים סתם, בצורה גורפת וגם התביעה הזאת הייתה יותר בשביל בית הדין וראינו כמה היא עזרה לאיציק, כשעל כל כוס פלסטיק הוא מקבל עונש של שלושה משחקים ועל מוט ברזל קבוצות יוצאות בלי כלום, אולי סופסוף גם הוא הבין שעובדים עליו שם".

כאמור הנהלת בית"ר ירושלים יחד עם קורנפיין נפגשה עם ראשי האוהדים והצדדים הגיעו להבנה שהמטרה העיקרית היא להשאיר את הקבוצה בליגה.

למה בבית"ר חוששים מאלון יפת?

בתוך כך, בבית"ר עשו הרבה מאוד רעש, על מנת להבטיח כי במשחק העונה של התחתית, בשבת (20:00, ספורט 1 ו-HD), במושבה נגד מכבי פתח תקוה, ישובץ שופט בינלאומי בכיר, זאת על מנת שהמשחק לא ייצא משליטה. אתמול החליטו באיגוד השופטים כי אלון יפת יהיה האיש שינהל את המשחק הנפיץ, מה שהשביע את רצונם של אנשי בית"ר שאמרו: "אלון יפת הוא שופט בכיר, כפי שביקשנו. אנחנו מאמינים שהוא ינהל את המשחק כפי שצריך והכל יתנהל כשורה ובצורה ספורטיבית". מעניין אם ידברו כך גם במידה ויפת יחמיר איתם במהלך משחק.

אבל אם יש שמדאיג את בית"ר בשיבוץ של יפת, ובימים אלו כל דבר מדאיג את בית"ר, הרי שזוהי הסטטיסטיקה של הקבוצה במשחקים האחרונים תחת שיפוטו. הניצחון האחרון של בית"ר במשחק אותו שפט יפת היה בשנת 2009, אז גברה הקבוצה בטדי 0:3 על הפועל פתח תקוה משער של ברק יצחקי וצמד בישולים שלו לעידן טל ועמית בן שושן. מאז ועד היום, במשך שנתיים וחצי ו-11 משחקים, לא הצליחה בית"ר להשיג עוד שלוש נקודות תחת אלון יפת והמשרוקית שלו. להלן הרשימה:

עונת 2009/2010

מחזור 4: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 0:3. ניצחון אחרון תחת יפת.

מחזור 7: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים 1:2

מחזור 35: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 2:1. שער האליפות של ערן זהבי בטדי.

עונת 2010/2011

מחזור 2: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0

מחזור 7: בית"ר ירושלים - בני סכנין 0:0

מחזור 22: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:1

מחזור 33: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 0:0

מחזור 35: בני סכנין - בית"ר ירושלים 0:1

עונת 2011/2012

מחזור 6: בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה 2:1

מחזור 13: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 0:1

מחזור 17: הפועל עכו - בית"ר ירושלים 1:1

מחזור 26: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully