וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת מכבי תל אביב נפצעה מנור תאורה

נזקקה לחבישה בידה לאחר שהנור נורה משער 4-5. אוהדי הפועל תל אביב לא הורשו להכניס חלק משלטי המחאה נגד טביב

אוהדת מכבי תל אביב נפצעה לפני שריקת הפתיחה לדרבי ופונתה לבית החולים. נור תאורה או חזיז נורו מכיוון שער 4-5 המאכלס את אוהדי הפועל תל אביב ישירות לשורה העליונה של שער 11 שמאכלס את יציע אוהדי מכבי תל אביב וחלק מהתפאורה עלתה באש. כוחות מד"א עלו ליציע, וטיפלו באוהדת שנזקקה לחבישה בידה ובהמשך גם לפינוי לבית החולים. בנוסף, נזרק רימון עשן לעבר הקופות מחוץ לאצטדיון.

גם האווירה החמה נמשכה בין אוהדי הפועל תל אביב לבעלי המועדון אלי טביב המשיכה להיות טעונה לפני המשחק. אלפי אוהדי הקבוצה הופתעו כשהגיעו לאצטדיון בלומפילד וגילו שבעלון המשחק מפורסם ראיון של שני עמודים עם לא אחר מאשר שמעון גרשון, קפטן הקבוצה לשעבר שעבר לבית"ר ירושלים ומאז ספג קללות בכל פעם שפגש את האדומים.

בנוסף לכך, אוהדי הקבוצה לא הורשו להכניס חלק משלטי מחאה נגד טביב בהם נכתב בין היתר "עם איזה דרכון טסת הפעם". כזכור, רק לאחרונה ספג בעלי הפועל תל אביב ביקורת על כך שאנשיו אסרו על הכנסת שלטי מחאה לאצטדיון בלומפילד ובכך למעשה לא נתנו חופש ביטוי לאוהדי הקבוצה. בעקבות כך, פרסם טביב הודעה כי יאפשר להכניס שלטי מחאה ולא יפגע בחופש הביטוי של אוהדי הפועל תל אביב.

אגב טביב, בעלי הפועל תל אביב שנחת ביום שישי האחרון בישראל לאחר תקופה ממושכת בה שהה במיאמי, בה הוא מנהל את עסקיו, הגיע מוקדם יותר לאצטדיון בלומפילד לאחר זמן רב, והלך משער 7 לחדר ההלבשה. אוהדי הקבוצה תכננו לא להביע מחאה במשחק, אך בעקבות הרחקתו של אחד ממנהיגי המחאה החליטו על קיום מחאה מינורית גם במהלך הדרבי התל אביבי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully