וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "מקווה לחזור גם מאליפות העולם עם הישג"

4.3.2012 / 18:22

סגנית אלופת אירופה בגלשני רוח קיבלה מענק בסך 35 אלף ש"ח מהוועד האולימפי, ומאמינה בסיכוייה לגבור על קורזיץ

הוועד האולימפי הישראלי ערך היום (ראשון) טקס קבלת פנים לגולשת הרוח מעיין דוידוביץ', שחזרה מאליפות אירופה בפורטוגל עם מדליית הכסף וזכתה למענק כספי בסך 35 אלף שקלים. האווירה בטקס ובמסיבת העיתונאים היתה של רגשות מעורבים. מצד אחד כל הדוברים שמחו עם הישגה של מעיין דוידוביץ', מצד שני כולם התייחסו לעובדה שהמשימה שלה להגיע למשחקים האולימפיים בלונדון היא כמעט בלתי אפשרית, בגלל הקרב מול לי קורזיץ על מקום בודד לגולשת ישראלית.

יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק אמר במעמד הטקס: "מעיין היא דוגמה לספורטאית אולימפית אמיתית. אם לא הייתה כזו, היא הייתה נשברת אחרי שלי קורזיץ זכתה באליפות העולם. יש לה עדיין סיכויים, הם אמנם לא גדולים. כפי שהיא התנהגה אני בטוח שהיא תילחם עד לרגע האחרון, אנחנו גאים בדרך שלה". מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר, הוסיף: "מה שקורה בקרב בין הגולשות מזכיר את התכנית THE VOICE. לשמחתנו, לא אנחנו מחליטים מי יעלה לשלב הבא".

מעיין דוידוביץ' בת ה-23 אמרה: "אני מקווה שבעוד שלושה שבועות אני אחזור מאליפות העולם עם הישג טוב יותר ממה שעשיתי באליפות הקודמת באוסטרליה (מקום שישי). אני מאמינה שזה אפשרי ואני מאמינה שעוד יהיה מעניין, בדיוק כמו בגברים שגם שם הקרב עדיין לא נגמר". על העובדה שאת החודשים האחרונים היא העבירה ללא מאמן אישי ועם מאמן כושר בלבד אמרה דוידוביץ': "אח שלי (דן דוידוביץ') עוזר לי וחוץ מזה גם שחר צוברי ורפא בלילוס. מאמן אישי היה יכול לעזור לי, אבל לא הייתה אפשרות אופטימלית ובמצב שנוצר עדיף ככה".

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין התייחס ל"כאבי הראש" באיגוד ואמר: "במשך שנים יש לנו יותר מספורטאי צמרת אחד בכל דגם וקשה לדעת במי לתמוך. יש תקופות קשות וצריך להגיד תודה גם למשפחה שתומכת. העקשנות של מעיין דוידוביץ' היא משהו רציני, גם איתנו היו כמה דברים קשים כי אנחנו מוגבלים בתקציבים, הראשון לוקח יותר והשני פחות - ככה זה. אי אפשר לדעת מה יקרה באליפות העולם הבאה".

מעיין דוידוביץ' סיכמה את מסיבת העיתונאים בצורה האופטימית ביותר שיכלה ואמרה: "כל עוד אני נהנית וחושבת שאוכל להצליח, אמשיך בגלישה. אף פעם לא הייתי בריו דה ז'ניירו, הגיע הזמן".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully