וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול על הכוונת לעונה הבאה

תהל אלון

4.3.2012 / 18:15

קשר עירוני רמת השרון מסיים חוזה בתום העונה ומחכה להצעה ממוליכת הטבלה: "תמיד אמרתי שאשמח לשחק שם"

זהות המאמן טרם נקבעה, אבל בעירוני קרית שמונה לא נחים על זרי הדפנה ומתחת לפני השטח החלו בהכנות לקראת העונה הבאה. הפעם מי שנמצא על הכוונת של הקבוצה הצפונית הוא משה אבוטבול, קשרה של עירוני רמת השרון. כזכור, הקשר היה אמור ללבוש את המדים הכחולים כבר בינואר השנה, אך ברמת השרון הערימו קשיים על המו"מ וטרפדו את העסקה כאשר דרשו סכום גבוה על המהלך.

בסוף העונה הנוכחית לאבוטבול מסתיים החוזה והוא יהיה שחקן חופשי, ולמצב הזה בדיוק איזי שירצקי חיכה. לוואלה! ספורט נודע שללא קשר לזהות המאמן שירצקי החל לפעול להבאתו של השחקן. בנוסף נודע כי ברמת השרון הציעו לקשר להיפגש בנוגע לחוזה חדש, אך השחקן סירב להצעות החוזרות ונשנות מצידם. גורם בקריית שמונה אמר: "משה אבוטבול הוא שחקן מוכשר מאד וזאת לא תהיה הפתעה אם הוא ילבש את המדים הכחולים בעונה הבאה".

אבוטבול עלה עם רמת השרון לליגת העל ועשה חצי ראשון מצוין של העונה. על אף הירידה בחצי השני של העונה, במועדון מאוד רצו להחתים אותו לשלוש שנים, אך מרגישים כי בגלל ההצעה מקריית שמונה הוא מעדיף למשוך את הזמן עד לסוף העונה ולבדוק הצעות אחרות.

גורם ברמת השרון אמר לוואלה: "ציפינו מאבוטבול להתנהלות אחרת, המועדון הזה נתן לו במה גם בלאומית וגם השנה בליגת העל והמועדון היה מעוניין להחתים אותו לטווח ארוך, אבל הוא כנראה שכח מהר מאד את מה שאנחנו עשינו ונתנו בשבילו והתחיל לחלום על מקומות אחרים. אם הוא יתעשת ויחשוב אחרת נשמח לשבת איתו על חוזה בקבוצה".

משה אבוטבול הגיב לידיעה ואמר: "בסוף השנה, כשייגמר החוזה עם רמת השרון אז אדע לאן פניי מועדות. ברור שזאת הצעה מעניינת וקורצת לעבור לקרית שמונה, אבל יש לי עונה לסיים ברמת השרון ועוד מטרות איתם קודם כל, גם מבחינת התחתית. נגמור את העונה כמו שצריך ברמת השרון ונסתכל קדימה. מעבר לכך תמיד אמרתי שאשמח לשחק בקרית שמונה".

בנושא אחר, כמיטב מסורת רבת השנים בקרית שמונה, מחר יגיעו שחקני הקבוצה לבית הספר "רננים" בקרית שמונה שבמסגרתו לומדים ילדי החינוך המיוחד, הבעלים, הצוות והשחקנים יחגגו את חג הפורים עם הילדים שאותם הם מאמצים בפעילויות שונות במהלך השנה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully