וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הפועל תל אביב לשעבר מתכנן לתבוע את המועדון

מורדי דדון צפוי לדרוש כחצי מיליון שקל על 13 השנים בהן עבד. טביב רוצה שקצרה יחזור. שחקנים: "בדרבי נשים הכל בצד"

אחרי נחיתת אלי טביב ביום שישי בישראל, החל הבעלים של הפועל תל אביב לפעול למינוי הנהלה למועדון, אך כרגע ללא הצלחה. לוואלה! ספורט נודע כי טביב מפעיל לחצים כבדים על המנכ"ל לשעבר גבי קצרה, לחזור למועדון. כידוע, מאז התפטרותם לפני כחודש וחצי של היו"ר דורון אוסידון, המנכ"ל ניר ענבר והדובר קובי ברדה, מי שהופקדה על ניהול הקבוצה היא בתו של טביב, ליהי.

אחת ממטרות שובו של טביב לארץ היא למנות הנהלה בכירה למועדון, אולם קצרה דחה בינתיים את ההצעה מכיוון שאיננו מעוניין לשוב לפעילות אדמיניסטרטיבית בעולם הכדורגל. בכל אופן, קצרה עדיין שוקל את הצעתו של טביב ובימים הקרובים צפוי לקבל החלטה סופית בעניין. אם הוא בכל זאת ישיב בחיוב, קצרה ידרוש מטביב להחזיר מספר אנשי הנהלה מהתקופה בה גם מוני הראל שימש כבעלים.

בתוך כך, מנהל הקבוצה לשעבר, מורדי דדון, מגבש תביעה נגד המועדון ואמור להגיש מכתב התרעה לפני תביעה בסכום המוערך בכחצי מיליון שקל, זאת על 13 שנה בהן עבד בהפועל תל אביב. דדון יטען בכתב התביעה שלא שולמו לו עשרות שעות עבודה בהן גם בשבתות וחגים, וכמו כן גם ידרוש מענקי ההעפלה לליגת האלופות, מענקי אליפות וגביע. גם בגזרת היו"ר לשעבר, אמיר לובין, יש חדש. על פי מקורות גם הוא צפוי להגיש את תביעתו בימים הקרובים.

עוד בנושא התביעות: דובר הקבוצה לשעבר, גבע תלם, הגיע לפשרה לפיה יקבל מחצית מהסכום אותו דרש מהפועל תל אביב בעקבות פיטוריו. תלם שהגיע לפשרה באמצעות עורך דינו רמי שפאן, שלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים ואמר: "אני שמח שהמועדון והעומדים בראשו הבינו שצריך לשלם פיצויים כשמפטרים עובד. קיבלתי את מה שמגיע לי וכעת אני קורא לכולם לתמוך במחאת האוהדים עד שיגיע בעלים שהקבוצה בראש מעייניו והנהלה ראויה".

מהפועל תל אביב נמסר: "אין לנו כל כוונה לשתף פעולה עם בחישות חסרות טעם והפרחת שמועות לחלל האוויר, שכל מטרתן רכילות ולא מעבר לכך. אלי טביב עסוק בהכנת הקבוצה לעונה הבאה".

שחקנים: "רוצים לנצח בשביל האוהדים"

בתוך כך, הקבוצה היום תערוך את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי נגד מכבי תל אביב מחר (20:50, ערוץ 1). המאמן, ניצן שירזי, מתכנן מספר שינויים בהרכב הקבוצה כששי אבוטבול, נוסא איגייבור, נעאל חוטבא, מירקו אורמוש וטוטו תמוז ישובו להרכב הקבוצה על חשבון רועי גורדנה, מהראן לאלה, עמרי קנדה (צהובים), סלים טועמה ואלרואי כהן.

לקראת הדרבי בהפועל מציינים כי יש אוירה טובה בקבוצה ואפילו האוהדים הנמצאים בסכסוך קשה עם הבעלים לא מתכננים כרגע מחאה יוצאת דופן כנגדו מחר, אלא מתרכזים בדרכי עידוד הקבוצה מחר בדרבי הגדול. "נעשה הכל בשביל לנצח את הדרבי עבור האוהדים", אמר היום אחד האדומים. "אנחנו יודעים שהמשחק הזה הוא הכי חשוב עבורם ובגלל זה נשים את הכל בצד".

המשטרה חקרה חשוד במעורבות בזריקת רימון על בית טביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully