וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "הסיכוי היחיד זה לנצח את שני המשחקים"

4.3.2012 / 9:03

אלן מסודי ועירוני רמת השרון מבינים שהפלייאוף התחתון קרוב מתמיד. הקבוצה תארח את מכבי נתניה באצטדיון גרונדמן

בעירוני רמת השרון האמינו שאפשר לחזור ממשחק החוץ נגד הפועל חיפה אתמול (שבת) עם מלוא הנקודות, אבל הפסד 2:0 פגע מאוד בסיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה. אלן מסודי אמר אתמול: "ההפסד הזה מוריד לנו כמעט את כל הסיכויים לפלייאוף העליון. אנחנו חייבים עכשיו לנצח את שני המשחקים שנותרו ואז יהיה לנו סיכוי מסוים. חבל, עשינו עונה טובה ודווקא בסוף אנחנו נופלים".

יחד עם זאת, ברמת השרון באמת מאמינים ששני ניצחונות עשויים להספיק והסבירו: אם ננצח את מכבי נתניה נגיע למרחק שתי נקודות ממנה ובמחזור האחרון הם מארחים את מכבי תל אביב שגם תצטרך את הנקודות. לכן יש כאן סיכוי שחייבים להאמין בו עד הרגע האחרון, במיוחד בעונה כמו זו שעשינו".

ברמת השרון הורגש אתמול חסרונו של תומר סוויסה ובמועדון האשימו את מאיר לוי ואירועי המשחק בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב: "סתם הרחיקו לנו את תומר סוויסה, השופט גם שיקר בדו"ח שלו ובסוף אנחנו בלי החלוץ הכי טוב שלנו למשחקים המכריעים. ככה נראה הכדורגל שלנו, לאורך כל העונה שופטים לקחו לנו נקודות ואף פעם אנחנו לא מקבלים. אומרים שזה מתאזן אבל כנראה שאיתנו זה יקרה במחזור ה-40".

השבוע צפוי היו"ר מאיר יצחקי לשבת עם ברוך דגו במטרה לסגור על חוזהו של השחקן לעונה הבאה.

צפו ברמת השרון מפסידה להפועל חיפה 2:0

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully