וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "החילופים של גיא לוי ניצחו"

4.3.2012 / 9:49

בקבוצה תהו בעקבות החלפת אקסברד ונאסר, אבל אז זינו כבש. לויטה על הקריאות "תישאר": "כרגע שמים הכל בצד"

הניצחון של בית"ר ירושלים על קרית שמונה עצר אמש (שבת) את החגיגות של שחקני הפועל באר שבע, שניצחה את מ.ס אשדוד 1:2 בזכות שער בתוספת הזמן. במועדון היו בטוחים שפתחו פער של שלוש נקודות מהקו האדום, אבל השער של ערן לוי בתוספת הזמן שינה את התוכניות. "עם דרמות כאלה בתחתית, כנראה שאסור לנו לחגוג גם אם נפתח פער גדול יותר", אמרו אמש במועדון.

בסיום המשחק חגגו השחקנים עם לוטם זינו, שכבש את שער הניצחון. "אחרי החילוף של אקסברד, אנשים תפסו את הראש ושאלו מה גיא לוי עושה. בדיעבד, זה היה נראה כמו חילוף תמוה, אבל התברר שגיא ניצח את המשחק עם החילופים שלו", אמרו אתמול במועדון אחרי שלוטם זינו שנכנס שש דקות לסיום כבש את שער הניצחון, "יש לנו עוד שני משחקים עד הפלייאוף, המשחק מול ראשון בעוד שבועיים יהיה קרב גדול וצריך להגיע עם שלוש נקודות פור למשחקים האלה".

"המשחק הזה היה הפוך מהמשחק נגד הפועל פתח תקוה. אז זה היה מתוק ליריבה שלנו והפעם זה היה מתוק עבורנו. לפני שבועיים התוצאה שיקרה השבוע אבל השבוע שער ניצחון עשה צדק", אמר אוהד לויטה. "שיחקנו כדורגל טוב, מרגל לרגל, יצרנו מצבים יפים ולצערנו החמצנו את הכמות הרגילה שלנו במשחק האחרונים שזה הרבה. חיכינו הרבה עד שהכדור ייכנס, זה הולך קשה העונה. הניצחון הזה היה חשוב מאוד במיוחד אחרי התוצאות של יתר קבוצות התחתית. אנחנו משתדלים לשמור על הדרך בלי קשר לתוצאה". הקהל של באר שבע שוב קרא לעבר השוער להישאר בקבוצה בעקבות הפרסום על כוונתו לעזוב. לויטה: "כרגע שמים את הכל בצד. אנחנו מרוכזים במלבן הירוק שנקרא מגרש כדורגל ומה שיש בתוכו כדי להשאיר את הפועל באר שבע בליגה".

החלוץ עידו אקסברד זעם לאחר שהוחלף ולדברי שחקנים בעט בבקבוק בדרך לספסל. תסכול נרשם גם בצד של הקשר פטר גרביץ' המונטנגרי, שכעס לאחר שהתחמם ובסופו של דבר הורה לו לוי לחזור לספסל והכניס את איבן גארידו, לאחר שהקבוצה עלתה ליתרון בתוספת הזמן. גרביץ' אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה וייתכן שבקרוב תיערך שיחה עימו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully