וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תקבל סכום נמוך אם תמכור את מהראן ראדי

לקשר המצטיין סעיף שחרור המוערך בפחות מ-150 אלף דולר בלבד. אנשי הקבוצה התעמתו עם אחמד סבע. ביקורת על קנדיל

ההפסד שלה אתמול (שבת) 3:1 למכבי נתניה, היה ההפסד השלישי ברציפות של בני סכנין ולמרות שהקבוצה עדיין מדורגת במקום הרביעי, נראה שמפלס הלחץ עולה. לאורך המשחק אתמול שדרו אנשי ההנהלה של הקבוצה מהגליל הרבה עצבים וגם התעמתו עם חלוץ מכבי נתניה, אחמד סבע, כשהחלוץ הוציא חוץ בסמוך לספסל של הקבוצה. בנוסף לכך, שוער הקבוצה מחמוד קנדיל, ספג ביקורת מצד הנהלת המועדון וחבריה האשימו את השוער הצעיר בהפסד.

למרות העצבים והחשש מכך שרצף ההפסדים יימשך, אחד משחקני הקבוצה ניסה להרגיע: "זה נכון שאנחנו לא נראים טוב, אבל לעומת המשחק מול הפועל חיפה הייתה לנו אתמול הרבה יותר מחויבות והשחקנים נלחמו על המגרש". בקבוצה בטוחים שיחזרו למסלול הניצחונות נגד הפועל פתח תקוה במחזור הקרוב.

אך לא רק בהפסדים סכנין צריכה להתעסק ולדאוג. לוואלה! ספורט נודע כי כוכב הקבוצה, מהראן ראדי, מחזיק בחוזה עם סעיף שחרור המוערך בפחות מ-150 אלף דולר. המשמעות היא שאם סכנין תקבל הצעה בגובה כזה מכל קבוצה אחרת, היא תהיה מחויבת להשיב בחיוב ואז החלטה תהיה של השחקן. ראדי עצמו כבר הצהיר העונה שמאוד טוב לו בסכנין ושרואה את עצמו ממשיך גם בעונה הבאה, אבל גורמים בקבוצה אישרו שהקשר רוצה לנסות בקיץ את מזלו באירופה וממתין להצעות מסוכנים לגבי מעבר לליגות בכירות יותר מזו הישראלית.

צפו בבני סכנין מפסידה למכבי נתניה 3:1

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully