וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני: "ההחמצות עלו ביוקר. לא יהיה קל להישאר"

3.3.2012 / 21:50

מאמן מכבי פ"ת מאוכזב מהנקודה שהשיגו שחקניו נגד בני יהודה. יוסי אבוקסיס: "מול באר שבע נדע אם נגיע לפלייאוף העליון"

אחרי שלושה הפסדים רצופים, בני יהודה הייתה משוכנעת שהיא בדרך לצאת מהמשבר שפוקד אותה. אלא שמכבי פתח תקוה שכבר מבינה שהיא נלחמת על חייה הוציאה הערב (שבת) 2:2 דרמטי. פדרו גלבאן כבש שער מוקדם (3), ויקטור מרעי איזן (53) ועומר גולן הפך (63), אבל גלבאן המצוין השאיר נקודה לזהובים (79) בפנדל. המלאבסים מקדימים כעת בנקודה בלבד את בית"ר ירושלים והמלחמה על ההישארות תתחמם מן הסתם משבוע לשבוע.

במכבי פתח תקוה מגדירים את המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא כמשחק עונה. הנשיא עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה במחצית וניסה לעודד את השחקנים כשאמר להם: "תעלו, אתם יכולים לנצח". המאמן משה סיני אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב, אבל בהמשך שלטנו במשחק והצלחנו להוביל. היינו יכולים להגדיל את התוצאה אבל ההחמצות עלו לנו ביוקר. בכל משחק מעכשיו נצטרך לקחת את הנקודות, ולא משנה נגד מי נשחק. כשהגעתי לקבוצה אמרתי שלא יהיה קל להישאר".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, סיכם: "אפשר לחלק את המשחק לשניים, במחצית הראשונה שיחקנו מצוין, אבל מכבי פתח תקוה עשתה חילופים טובים שעשו את המהפך. הייתה לנו אפשרות להכריע את המשחק המוזר הזה". על העובדה שהקהל קילל אותו, אמר המאמן: "התקשורת מתייחסת יותר מדי למאה אוהדים שמקללים, וחבל. רוב האוהדים של בני יהודה הם אוהדים טובים. המשחק בשבוע הבא מול באר שבע יכריע האם נגיע לפלייאוף העליון או לא".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully