וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: סלליך לספסל, גולסה בתפקיד קדמי

הקשר המושאל ממכבי חיפה אמור לאבד את מקומו (א', 20:10, ספ1, 1HD). אצל הירוקים, צסארץ בסגל, עזריאל יפתח בחוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* רק שלוש קבוצות הבקיעו יותר שערים מהפועל עכו - הפועל תל אביב, מכבי חיפה ובני סכנין. במשך 13 משחקים רצופים, עד המשחק בשבוע שעבר, הבקיעה הקבוצה לפחות שער אחד בכל משחק.

* מכבי חיפה היא אחת מקבוצות החוץ הפחות טובות העונה, ומדורגת במקום ה-12 בטבלת החוץ עם מאזן של שלושה ניצחונות בלבד מ-13 משחקים.

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה בביתה. המאזן: שמונה משחקים, חמישה ניצחונות לירוקים.

*זוכרים? הניצחון היחיד של עכו על חיפה הושג דווקא בקרית אליעזר, באפריל 1979.

*אלישע, זהירות מסלליך: עכו הבקיעה שני שערים בלבד בחמשת המשחקים האחרונים מול האלופה (מאז 1981 רק אלה התקיימו), והמבקיעים היו אושרי גיטא וליעד אלמליח, שגדלו במועדון.

*יניב קטן כבש בשלושה מתוך חמשת המשחקים האחרונים מול עכו. במשחק הקרוב הוא יעבור את אריק בנאדו במספר ההופעות (399) ויחגוג הופעה 400 במדים הירוקים.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בהפועל עכו מבינים שהם חייבים לאסוף לפחות חמש נקודות בשלושת המשחקים האחרונים שנותרו להם עד לסיום העונה הסדירה כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון, ואלי כהן ניסה לשדר לשחקניו אמונה שהם יכולים לנצח בבית את האלופה היוצאת. "זה משחק חשוב שאין ממנו דרך חזרה", אמר המאמן לשחקנים באסיפה המסכמת היום. "אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה. חיפה קבוצה טובה, ובבית אנחנו יכולים לנצח".

כהן הראה לשחקניו לקט משחקים של חיפה, וביקש לשים דגשים על המהירות של ויאם עמאשה ועל ניהול המשחק של יניב קטן. השינוי הבולט מבחינת המערך של כהן לעומת ההרכב שפתח בהפסד למכבי תל אביב בשבוע שעבר הוא הורדתו לספסל של סינטאיהו סלליך, שעבורו זה היה אמור להיות מפגש פיקנטי מול הקבוצה שממנה הוא מושאל. במקומו אמור לעלות גיא דיין, כשיתר ההרכב אמור להיות זהה.

המשמעות היא שסטפן שצ'פוביץ', ששיחק השבוע עם נבחרת סרביה, יפתח לצידו של ניקולאס פלצ'וק בחלק הקדמי. שגיב כהן ימשיך לשתף פעולה בקישור האחורי עם אלכסנדר דוידוב, ומשה מישאלוב ימשיך לפתוח על הספסל.

מכבי חיפה:

אלישע לוי יחסר במשחק הקרוב את המגן טאלב טואטחה שיעבור מחר (ראשון) ניתוח בקע בבית החולים "העמק" בעפולה, תמיר כהן שאמור לחזור סמוך לסיום העונה, מוחמד גדיר ועידן ורד. ההרכב שתרגל המאמן זהה לזה שתרגל אתמול, וכולל את גוסטבו בוקולי בקישור האחורי על חשבון דלה ימפולסקי, את אייל גולסה בתפקיד קדמי יותר, ואת החלוץ חן עזריאל שיפתח על חשבון גדיר הפצוע, אותו מנסים להכשיר למשחק הבא מול הפועל תל אביב. החלוץ דניאל צסארץ ייכלל בסגל הקבוצה ויישב על הספסל יחד עם ויאם עמאשה.

הבלם אדין צוצאליץ' אמר אתמול לאתר רשמי של מכבי חיפה: "אני מאוד מרוצה במועדון. כולם יודעים מי זו מכבי חיפה, גם באירופה. האוהדים תומכים בנו בכל משחק, אני חושב שהם נהדרים. המועדון הזה חייב לשחק כל עונה באירופה, יש לנו עוד עשרה משחקים כדי לקחת כמה שיותר נקודות ולסיים בין שלוש הראשונות, או ללכת עד הסוף בגביע". הקפטן יניב קטן יחגוג את ההופעה ה-400 שלו במדי הקבוצה. בכך הוא יעבור באופן רשמי את מספר ההופעות של אריק בנאדו (399) ויהפוך לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים. אלון חרזי (495) עדיין צועד בראש.

משטרת ישראל הודיעה הבוקר כי היא החליטה לדחות את סגירת כביש עכו-חיפה ליד עין המפרץ לשעה 23:00 בלילה. ההודעה הזאת מגיעה על רקע קיום המשחק בעכו, בידיעה שסגירת הכביש תמנע מאוהדים רבים להגיע בעקבות הפקקים הצפויים באזור בחזרה מהמשחק.

יעמוד למבחן

גיא דיין (הפועל עכו)

גיא דיין נחשב במהלך העונה כסוג של הברקה מצידו של אלי כהן, אבל הוא לא השלים עד היום 90 דקות באף משחק שבו הוא שיחק. בשלושת המשחקים האחרונים הוא נכנס כמחליף לדקות בודדות, וכעת הוא מקבל הזדמנות במשחק הכל כך חשוב מול הירוקים, שעשוי גם לסלול את דרכו בחזרה להרכב.

חן עזריאל (מכבי חיפה)

המעבר המתוקשר מבית"ר ירושלים הוכיח עד כמה הוא היה חסר פרופורציות אחרי ששוקלים את התרומה של החלוץ העונה. הבעיה הכי גדולה של עזריאל הייתה העובדה שהוא עדיין לא התרגל למעמד החדש שלו במועדון, כשחקן שנמצא תחת זכוכית מגדלת ולא זוכה לאהדה עיוורת של הקהל, שקיבל בבירה. המעקב אחר סינטאיהו סלליך והאכזבה מדניאל צסארץ רק מוכיחים שחיפה לא תוותר בעונה הבאה על החתמת חלוצים אחרים, גדולים יותר. כאן מגיע המבחן הגדול של עזריאל – להוכיח לכולם שהכסף שהעביר שחר לבית"ר היה הרבה מעבר לתרומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכב משוער

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, שגיב כהן, גיא דיין (סינטאיהו סלליך), יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, אוראל דגני, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, אלון תורג'מן, חן עזריאל.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully