וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארו טפרי ואור כרמלי ניצחו בחצי מרתון פארק הירקון

3.3.2012 / 18:38

שני הרצים שניצחו בחצי מרתון עין גדי השלימו דאבל במרוץ שהוזנק ביום שישי בהדר יוסף ואופיין, כנגד התחזיות, בתנאי מזג אוויר מעולים

מארגני חצי מרתון פארק הירקון זכו אתמול (שישי) לסוג של נס כשחלון הזדמנויות בן מספר שעות, אפשר למשתתפי המרוץ ליהנות מתנאי מזג אוויר אידיאליים למרות שהסערה הייתה בעיצומה. האירוע הוזנק והסתיים באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף וכלל ריצת חצי מרתון (21.1 קילומטרים) וריצה לעשרה קילומטרים.

מארו טפרי, שניצח בשבוע שעבר בחצי המרתון בעין גדי, היה המהיר מכולם גם בפארק הירקון וניצח בזמן של 1:09:28 שעה. הוא הקדים בארבע שניות את אגזה גוטה, כשוודג' זבדיה הוותיק סיים שלישי בזמן של 1:11:08 שעה. גם במרוץ לנשים ניצחה המנצחת של עין גדי, אור כרמלי, שעצרה את השעונים ב-1:25:08 שעה. סגנית אלופת ישראל במרתון, לוריס מנדלוביץ' בת ה-51, סיימה שניה בזמן של 1:26:06 שעה והקדימה בשמונה שניות את השלישית ריקי סאלם.

בריצה ל-10 קילומטרים נרשמה תקרית לא נעימה, כששלושת המובילים וביניהם ימר גטהון טעו בפניה באמצע הדרך והגיעו לאצטדיון אחרי שסיימו מרחק של כ-7 קילומטרים. מי שניצל את זה כדי לנצח היה איתי גלזר, שקבע 33:20 דקות. בין השנים ניצחה הלן וולפסון, בזמן של 39:54 דקות.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully