וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

2.3.2012 / 18:59

צפו בדאבליסטית מתאוששת אחרי שני הפסדים, עם 19:23 במשחק המרכזי. ניצחונות לאס"א תל אביב והפועל ראשון לציון

אחרי שני הפסדים כואבים, להפועל ראשון לציון בגביע ולבני הרצליה בליגה, האלופה מכבי ראשון לציון חזרה לעצמה הערב (שישי) עם ניצחון חשוב 19:23 על מכבי תל אביב, במשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד. למרות ההפסד, הצהובים שנמצאים במקום השלישי עם 21 נקודות, יכולים להיות מרוצים מכך שבמקרה של שוויון נקודות מול הדאבליסטית (מקום רביעי, 19 נקודות) לפני הפלייאוף, הם מחזיקים ביתרון הודות לניצחון בחמישה שערים במפגש הקודם.

מכבי ראשון לציון פתחה מצוין את המשחק עם 0:3 אחרי חמש דקות, אבל נובאק בוסקוביץ' ואדם ויריץ' הפכו את התוצאה עבור מכבי תל אביב ל-6:8. יוהאן רושקה העניק לראשון לציון יתרון 9:10 במחצית, כשדקה לפני הירידה לחדר ההלבשה פיליפ מריאן זרק את הכדור מנקודת הפנדל לפניו של השוער זנגה וספג הרחקה. 10 דקות לסיום המשחק החזיקה מכבי תל אביב ביתרון 16:17, אבל גל אברהם וברק פריד סידרו לראשון לציון בסופו של דבר ניצחון 19:23.

כבשו למכבי ראשון לציון: רושקה 7, אברהם 6, מריאן 4 (הורחק באדום), פריד 2, נאמן, לנגליב, רוזנטל ולוזון 1 כל אחד. אמיר אהרון הורחק באדום. כבשו למכבי תל אביב: חליפי 5, בוסקוביץ' 4, ליפץ 3, ויריץ' ובלכר (הורחק באדום) 2 כל אחד, לנדסמן, דבדה וסידנר.

ניצחונות גם לאס"א תל אביב והפועל ראשון לציון

המוליכה אס"א תל אביב ניצחה בקרב צמרת את בני הרצליה מהמקום החמישי 23:33. אס"א סיפקה הצגה מול הקבוצה אותה ניצחה בקושי בשישי שעבר ברבע גמר גביע המדינה (24:25). הקרואטי מירו באריסיץ' היה מצוין עם 8 שערים, אנדריי טרנבוי ודן מירקוס הוסיפו 6 כל אחד, גיל פומרנץ, האח של חן פומרנץ, סיפק 3 שערים. השוער מישה לוין היה המצטיין.

אס"א מקדימה בנקודה את הפועל ראשון לציון השנייה, שניצחה את עירוני רחובות 22:34 האדומים גברו על את מאמנם בעונה שעברה, וובה זייקמן, ועל שחקניהם לשעבר, אלגיס גאדווילאס ודימה ינדוביצקי.

קרית מוצקין נוצחה באולמה הביתי מול רמת השרון 35:29 (למוצקין: פיליפ שצ'פנוביץ' 13, לרמה"ש: טלה דדה 10). קרית מוצקין מסתבכת בתחתית. רמה"ש לא מצליחה לעלות מעל הקו האדום לאחר שבקרב תחתית אחר גברה א.ס אאודי סביון 30:34 על מ.כ חולון, הלפני האחרונה (גיל יעקב 10 שערים וסטפן בירטלן 9 לסביון, אמיר תורקישר 9 לחולון).

בכלל, זה היה מחזור של קרבות תחתית, ונס ציונה השיגה ניצחון חשוב מבחינתה מול הפועל אשדוד סוגרת הטבלה 22:25. היה זה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים שמשלים מסע היחלצות מהמקום האחרון, אבל עדיין לא מעלה אותה מעל הקו האדום. השוער הסרבי של נס ציונה סטנקו קלאיץ' היה המצטיין במשחק.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully