וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-עירוני רמה"ש: בנין צפוי לקבל הצעה לחוזה

המו"מ עם המאמן ייפתח במידה והקבוצה תישאר, הכיוון הוא לטווח ארוך. דמיאנוביץ' במקום סוויסה ברמת השרון (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* סיבוב שלם עבר מאז הפסיד ניצן שירזי לרמת השרון ובמקומו מונה טל בנין מונה למאמן הפועל חיפה. מאזנו של המאמן החדש הוא שישה ניצחונות, חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו ובסך הכל השיג בנין 21 נקודות עם חיפה.

* לעומת בנין, שייע פייגנבוים ניהל 13 משחקים על הקווים רמת השרון. מאזנו של המאמן הותיק הוא שני ניצחונות, שבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים ובסך הכל 13 נקודות אגר יחד עם הקבוצה.

* הפועל חיפה בעידן בנין עדיין לא הפסידה משחק בקרית אליעזר.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

הקבוצה מגיעה במצב רוח מצוין למפגש לאחר שגברה ביום שני האחרון על בני סכנין והגדילה את סיכוייה להישאר בליגת העל. הבעלים יואב כץ מאוד מרוצה מהתהליך החיובי שקורה בקבוצה ובשיחות סגורות החל לדבר על האפשרות להחתים את בנין על חוזה ארוך טווח במועדון. התנאי הראשוני של כץ לחוזה שכזה הוא שהקבוצה קודם תישאר בליגת העל ואם זה אכן יקרה, בנין יקבל הצעה לאמן את חיפה בשנים הקרובות. "טל אחד המאמנים הטובים בארץ, אם לא הטוב ביותר", אמר כץ בשיחה מארצות הברית. "הוא מקצוען בכל רמח אבריו ואני מאוד אוהב את מה שקורה בקבוצה, אבל הדבר הכי חשוב לנו כרגע היא ההישארות בליגה. יש לנו הרבה משחקים קשים עד סוף העונה ואנחנו חייבים שהשחקנים יגיעו אליהם מרוכזים ונחושים ולאחר מכן שנעשה זאת, נתחיל לחשוב על העונה הבאה".

בנין מתכנן שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול בני סכנין. הקפטן אייל טרטצקי ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס שרון לוי ואילו סטפן דנקוביץ' יעלה במקומו של ולדימיר גלשוצ'ביץ' שהורחק במשחק האחרון.

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון היו מאוכזבים מאוד השבוע משער השיוויון שספגו מהפועל תל אביב בדקה ה-94, שער שהרחיק את הקבוצה מהפלייאוף העליון. אם לא די בכך, תומר סוויסה, שהורחק באותו משחק, נענש בחומרה וייעדר משלושה משחקים. בקבוצה ממורשה מאמינים, שניצחון על הפועל חיפה בקרית אליעזר יתחיל מהפך לקראת סיום הליגה והשתלבות בפלייאוף העליון. המאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקנים: "הפסדנו שתי נקודות בדקה ה-94, אבל שלוש נקודות מחר ואנחנו רחוקים ניצחון אחד או מקסימום ארבע נקודות בשני המשחקים האחרונים מהפלייאוף העליון וזה הישג מדהים למועדון הזה. הפועל חיפה חיה על מהירות ואנחנו נהיה זהירים ונדע לנצל את היתרון המספרי בהתקפה".

בנוגע להרכב הקבוצה, את סוויסה יחליף בהתקפת הקבוצה אגוניין דמיאנוביץ', כאשר משה אבוטבול צפוי להיכנס לקישור ולפניו צפויים לשחק ברוך דגו ואלן מסודי. בן מלכה ועשהאל בן שבת ימשיכו לקבל קרדיט בקישור האחורי. בהגנה לא צפויים שינויים והקבוצה תעלה עם הרביעייה הקבוצה, כשגל ניר כמובן בין הקורות.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: עלי חטיב

אחרי שהפך לשם החם של הליגה במחזורים האחרונים, הפועל חיפה צריכה גם בשבת את חטיב במיטבו. האדומים רוצים להימלט מהתחתית הבוערת וניצחון על רמת השרון יסלול אולי את הדרך להישארות של האדומים מהכרמל בליגה ובשביל זה, המאסטרו החדש שלה צריך להמשיך לעשות את מה שהוא עושה בשבועות האחרונים.

עירוני רמת השרון: אלן מסודי

ברמת השרון מאוכזבים ממסודי ולא מתלהבים להחתימו לקראת העונה הבאה. כעת הוא צריך להוכיח כי הוא ראוי לחוזה חדש במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבם משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, עלי חטיב, יובל אבידור, סטפן דנקוביץ'.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, בן מלכה, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, אוגניין דמיאנוביץ'.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully