וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גורדנה, טועמה ואלרואי כהן יירדו לספסל?

שירזי מתכנן מהפכה לקראת הדרבי ותרגל את איגייבור ואבוטבול בהרכב. 150 אוהדים צעקו באימון: "תהרגו את מכבי"

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת הדרבי הגדול ביום שני. כ-150 אוהדים נלהבים הגיעו למתחם חודורוב במטרה להטריף את השחקנים, זרקו רימון עשן וקראו: "הדרבי מעל הכל, תהרגו את מכבי".

נראה כי ההרכב המתגבש של ניצן שירזי למשחק יכלול את נעאל חוטבא בעמדת המגן הימני על חשבונו על עמרי קנדה המוצהב. שאר ההגנה תישאר ללא שינוי ותכלול את מור שושן, מרקו שולר ויגאל אנטבי. בקישור יערוך המאמן מספר שינויים, כשמירקו אורמוש יחליף את אלרואי כהן. רועי גורדנה צפוי לרדת לספסל ושניים מבין שי אבוטבול, סלים טועמה ונוסא איגייבור יפתחו בהרכב. הניגרי תורגל היום ב-11 של שירזי וכרגע נראה שהוא האופציה המועדפת על המאמן יחד עם אבוטבול. בחוד יחזור טוטו תמוז להרכב ויפתח לצידו של עומר דמארי.

ביום חמישי התחתן חשב הקבוצה לשעבר, ניר כץ, ושלל נציגי המועדון מהשנים האחרונות נכחו באירוע. בין החוגגים היו הבעלים לשעבר מוני הראל והמאמן המפוטר דרור קשטן. השניים, שהיו בנתק בתקופה האחרונה, שוחחו וערכו ביניהם סולחה. על הראל הופעל לחץ מצד מספר גורמים לחזור לקבוצה כבעלים, אך בשלב זה הוא דחה את האפשרות שמהלך כזה ייצא לפועל.

בהמשך היום צפויים להגיע אוהדי הקבוצה לנתב"ג לנחיתתו הצפויה של הבעלים אלי טביב ממיאמי. האוהדים מתכננים קבלת פנים חמה לטביב כהמשך המחאה שלהם נגדו.

עומר דמארי: "לא רוצים להרוס את המאזן בדרבי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully