וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלישה: מעיין דוידוביץ' סגנית אלופת אירופה

1.3.2012 / 17:58

הישראלית נהנתה מביטול יום התחרות האחרון בשל היעדר רוח: "אני בתקופה הכי טובה שלי". נמרוד משיח סיים רביעי

הישג נהדר למעיין דוידוביץ'. הגולשת הישראלית בדגם ניל פרייד RS:X היא סגנית אלופת אירופה. זאת לאחר שהונף באתר התחרות במדירה פורטוגל דגל המבשר על ביטול יום התחרויות המכריע בשל היעדר רוח. יחד עם זאת, אכזבה לנמרוד משיח, שסיים במקום הרביעי בהפרש של נקודה אחת מהמקום השלישי, ללא מדלייה.

התחרות בוטלה לאחר שלא הייתה רוח במשמעות של 0 קשר ולכן לא ניתן לקיים את התחרות. כל הגולשים המתינו על החוף, אך בסופו של דבר לא נכנסו למים על מנת להתחרות. זאת כיוון שעל פי חוקי התחרות ניתן לקיים שיוט ברגע שהרוח מגיעה למינימום של 4 קשר. כאמור, משום שאי אפשר היה לקיים את שיוטי המדליות שימשו תוצאות הדירוג הכללי הסופי כתוצאות סופיות של האליפות והמדליות הוענקו בהתאם למיקומים הקיימים.

אגב, דוידוביץ' השוותה את ההישג של לי קורזיץ שזכתה במדליית כסף באליפות אירופה הקודמת, בתור ההישג הטוב ביותר של גולשת רוח ישראלית באליפות אירופה. בנוסף, דוידוביץ' תקבל מהוועד האולימפי מענק של 35 אלף שקלים בזכות זכייתה.

למרות שהקרב בינה לבין לי קורזיץ על המקום בלונדון 2012 נראה סגור בעקבות זכייתה של קורזיץ באליפות העולם, דוידוביץ' מאמינה שיש לה עוד על מה להילחם: "אני חושבת שיש לי עדיין סיכוי. זה יהיה מאוד קשה, זה כמעט בלתי אפשרי אבל אני אעשה את המקסימום ואני מאמינה שיש לי את היכולת".

לקראת אליפות העולם שתתקיים בסוף החודש בקאדיס שבספרד אמרה דוידוביץ': "אני מאמינה שאני יכולה להשיג שם פודיום. בסך הכל אני נמצאת בתקופה הכי טובה שלי. אני נמצאת בקו עלייה ואם אני אגלוש שם כמו שגלשתי כאן, והכל יתחבר לי, אני גם אצליח". דוידוביץ' גם לוקחת בחשבון את התסריט הריאלי יותר לפיו לי קורזיץ תשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון ולא מתכוונת לוותר על קמפיין אולימפי נוסף. "אני עדיין נהנית מזה ואני מצליחה לשלב את זה עם הלימודים, אז אין סיבה שאני לא אמשיך".

בקרב בין שתי הגולשות על המקום בלונדון 2012 קורזיץ מובילה 12:70 בניקוד. קורזיץ קיבלה 50 נקודות על זכייה באליפות עולם ו-20 נקוטדות על סגנות אליפות אירופה הקודמת. דוידוביץ' קיבלה 11 נקודות על המקום השישי באליפות העולם האחרונה ונקודה אחת על המקום העשירי באליפות אירופה הקודמת.

חשוב לציין שהתחרות הנוכחית בפורטוגל לא הייתה תחרות מטרה ולא היה בה ניקוד. לגבי אליפוצ העולם בקאדיס, שתהיה תחרות המטרה השלישית מבין ארבע, נראה שרק מדליה של מעיין דוידוביץ', ורצוי מזהב, תוכל להעביר את ההכרעה לתחרות הרביעית והאחרונה שתתקיים במאי בהולנד.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully