וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פתחה במו"מ עם דייויד בלו

29.2.2012 / 11:28

אחרי החתמתו של בלאט, בקבוצה מעוניינים בבלו לעונה רביעית ברציפות, וממשיכים לנסות ולהאריך גם את חוזהו של לנגפורד

במכבי תל אביב עובדים במרץ על מצבת השחקנים לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בתקופה האחרונה החלו השיחות עם דייויד בלו במטרה להחתימו לעונה הבאה .בלו מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי ובקרב קברניטי הקבוצה.

כזכור, במכבי תל אביב מרוצים מקית' לנגפורד, וממשיכים לנהל משא ומתן עם נציגיו של השחקן במטרה להאריך את חוזהו ולהבטיח את הישארותו לתקופה ארוכה. כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, בישיבה שקיימה הנהלת הקבוצה לפני כחודש הוחלט לנסות לצרף במהלך הקיץ את את סילבן לנדסברג ויותם הלפרין.

דייויד בלו בן ה-31 עבר לראשונה למכבי תל אביב בשנת 2002 אחרי שסיים את לימודיו במכללת דרום קליפורניה. הקדנציה הראשונה שלו הייתה לשנתיים וכללה זכייה ביורוליג ב-2004, אחריה השחקן ניסה את מזלו בסקרמנטו קינגס, אבל שוחרר לפני פתיחת העונה ב-NBA. לאחר מכן הוא עבר לדינמו סנט פטרסבורג (תחת הדרכתו של דיוויד בלאט), לוירטוס בולוניה ולקלימאמיו בולוניה לפני שחזר למכבי תל אביב בעונת 2007/08 והגיע איתה לגמר הפיינל פור. לאחר מכן הוא חזר באירופה ושיחק בלה מאן הצרפתית, אבל חזר לארץ כעבור שנה ומאז הוא רושם עונה שלישית בקדנציה השלישית שלו בצהוב.

דיוויד בלאט סיכם לשנתיים נוספות: "אין מאושר ממני"

ריצ'רד הנדריקס צפוי להאריך את חוזהו במכבי ת"א ב-3 שנים

במכבי ת"א בונים גם על סילבן לנדסברג ויותם הלפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully