וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא העפילה לגמר גביע המדינה

מערכת וואלה! ספורט

28.2.2012 / 23:57

הקבוצה של איתי בכרך חזרה מפיגור שתי מערכות נגד הפועל מטה אשר/עכו וניצחה 2:3 בדרך למפגש עם מכבי ת"א בגמר

שש שנים לאחר הזכייה האחרונה וההופעה האחרונה בגמר גביע המדינה, הפועל כפר סבא הבטיחה הערב (שלישי) את מקומה בגמר לאחר ניצחון דרמטי על הפועל מטה אשר/עכו בשובר שיוויון. השחקנים של איתי בכרך הוכיחו שאפשר להגיע באיחור שתי מערכות למשחק ועדיין לצאת מנצחים.

כדורעף גדול לא היה במערכה הראשונה באולם בית הספר לאומניות ומדעים בחדרה. שתי הקבוצות הרבו לטעות, אבל כפר סבא טעתה יותר, מטה אשר/עכו נהנתה משש נקודות של סנדרו סילבה שהוביל אותה לניצחון 26:28 בסיומה של מערכה צמודה. את המערכה השנייה כפר סבא פתחה ביתרון 1:3 אבל ההמשך היה חד צדדי. האדומים ניצלו היטב עשר טעויות יריב בכדי לברוח ל-9:16, כפר סבא לחצה וצימקה לפיגור נקודה, אבל חזרה לטעות והמערכה הסתיימה ב-22:25 למטה אשר/עכו שהתייצבה על 0:2 במערכות.

זה היה הרגע שבו כפר סבא התעוררה וקודם כל ייצבה את הקבלה החלשה ל-76% ועלתה ליתרון הגבוה ביותר שלה במשחק 13:17 ועצרה ב-17:25 עם שבעה קיל בלוק שהכריעו את החניכים של נעם כץ. במהלך האחרון של המערכה נפצע גיא בן גל (12 נקודות) בקרסול ונטש, כשאת מקומו תפס נתי אוחנה הצעיר. למרות הפציעה כפר סבא פתחה את המערכה הרביעית בבליץ 3:9 כשסלבה ברקל נועל את הרשת עד לניצחון 18:25 ושוויון 2:2 על הלוח.

את שובר השוויון הקבוצה מנעמן פתחה ב-0:3. בכרך ביקש פסק זמן ולאחריו צמד בלוקים של גיא אביגדורוב סידר 5:6 לכפר סבא. מטה אשר/עכו שניצחה את משחק הליגה האחרון בין השתיים עוד ניסתה לחזור ואף קיבלה הזדמנות נהדרת לשוויון בתום המערכה, אבל טעות אדומה נתנה צ'אנס למאור נוטקביץ' שלא טעה וסגר עניין 13:15 בדרך להופעה במלחה מול מכבי תל אביב ביום שלישי הבא. החבורה מכפר סבא חסמה 21 כדורים לנקודה לעומת שבע חסימות של מטה אשר/עכו.

"כל הכבוד לנתי אוחנה והחבר'ה", סיכם המאמן המנצח איתי בכרך, שחוגג הופעת בכורה כמאמן ראשי בגמר הגביע. "התפוצצנו בשלוש מערכות ועכשיו נהנה מהניצחון עד למשחק עם מכבי תל אביב, שהיא ליגה בפני עצמה". סבסטיאן פחרז הצטיין בכפר סבא עם 23 נקודות, סלבה ברקל 14 (8 קיל בלוק), נוטקביץ' 10 וגיא אביגדורוב 9 (7 קיל בלוק). במטה אשר בלט סנדרו סילבה שסיים עם 27 נקודות.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully