וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: צדק תורגל בהרכב, גרשון מגן שמאלי

27.2.2012 / 19:27

אלי גוטמן ערך את אימון הבכורה לקראת המשחק מול אוקראינה, ותרגל בנוסף את אלמוג כהן בקישור האחורי ואת דמארי בחוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) בצורה רשמית את הכנותיה לקראת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, כשערכה את אימון הבכורה שלה תחת המאמן החדש אלי גוטמן. זאת לקראת משחק הידידות מול נבחרת אוקראינה, שייערך ביום רביעי באצטדיון המושבה בפתח תקוה. בהתאחדות טענו הערב כי יותר מ-2,000 כרטיסים נמכרו לקראת המשחק ושם מקווים כי כמות הכרטיסים תוכפל עד מחר.

לאימון הנבחרת הגיע בעלי עירוני קרית שמונה איזי שירצקי, על מנת לתמוך בחמשת השחקנים שזומנו מהקבוצה שלו לסגל, שיר צדק, דני עמוס, אדריאן רוצ'ט, אלעד גבאי ואיתן טיבי. גם רן בן שמעון הגיע לאימון והם שוחחו עם שחקני קרית שמונה לפני שהם עלו למגרש. בן שמעון שוחח גם עם דודו אוואט, איתו שיחק בעבר.

כמו כן, לאימון הגיע גם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שביקר קודם לכן לאימון הנבחרת הצעירה. גם שחקני הנבחרת הצעירה הגיעו לצפות באימון הבוגרת. עוד לפני האימון, הודיע גוטמן לשחקנים על הוראה לפיה כל השחקנים מתאמנים עם מגני עצם. כל שחקני הסגל עלו להתאמן הערב.

באימון עצמו תרגל גוטמן את אוואט בשער, כשיובל שפונגין אייש את עמדת המגן הימני, טל בן חיים ושיר צדק תורגלו כבלמים ורמי גרשון כמגן שמאלי. בקישור האחורי הציב גוטמן את אלמוג כהן וביברס נאתכו, כשבכנפיים מאור מליקסון וליאור רפאלוב. יוסי בניון שימש כשחקן חופשי ובחוד ניצב לבדו עומר דמארי.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל (אמצע) עם טל בן חיים, עומר דמארי. ברני ארדוב
במרכז העניינים. אלי גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully