וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: נופר אדלמן בדרך הנכונה ללונדון 2012

27.2.2012 / 9:59

שייטת הלייזר רדיאל מדורגת שניה בשבוע האולימפי בקדיס, בו היא צריכה לסיים בין 10 הראשונות. גם יובל בוצר בתמונה

השייטת הישראלית נופר אדלמן נמצאת בדרך הנכונה להבטחת מקומה בסגל הישראלי למשחקים האולימפיים בלונדון - כך לפחות נראה לפי היומיים הראשונים בתחרות השבוע האולימפי בקדיס שבספרד. אדלמן, שייטת בדגם לייזר רדיאל שהתחרתה גם בבייג'ינג 2008, כבר קבעה את הקריטריון הבינלאומי באליפות העולם באוסטרליה, וכדי להבטיח את מקומה בלונדון היא צריכה לסיים בין 10 הראשונות בתחרות בקדיס. אחרי היומיים הראשונים, היא מדורגת במקום השני הכללי בתחרות אחרי שסיימה את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 3, 7 ו-3 וצברה 13 נקודות שליליות. ישראלית נוספת, אורן יעקב הצעירה, מדורגת במקום החמישי הכללי עם 20 נקודות שליליות. פרנצ'סקה קלפסיץ' האיטלקיה מובילה בתחרות אחרי שצברה 7 נקודות שליליות.

שייט דגם הלייזר, יובל בוצר, שגם הוא קבע את הקריטריון הבינלאומי באוסטרליה, מדורג במקום העשירי הכללי בקדיס אחרי ארבעה שיוטים אותם סיים במקומות 8, 14, 8 ו-15. גם גידי קליגר וערן סלע, שייטי ה-470, מתחרים בקדיס. עבור השניים שכבר הבטיחו את השתתפותם בלונדון, מדובר בעוד תחרות הכנה, ואחרי ארבעה שיוטים הם דמורגים במקום הראשון אחרי שסיימו אותם במקומות 1, 6, 2 ו-1. קליגר וסלע צברו 10 נקודות שליליות והם חולקים את המקום הראשון יחד עם צמד הקרואטים, פנטלה ומרניץ'.

אחרי יום מנוחה במדיירה שבפורטוגל, אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שאינה מהווה תחרות קריטריון אולימפי עבור הגולשים הישראלים, אמורה הייתה להתחדש היום. אלא שבשל היעדר רוח מספקת החליטו המארגנים לדחות את יום השיוטים אחרי שהמתינו במשך שעות ארוכות. נמרוד משיח המדורג שני ינסה מחר לחזור למקום הראשון בעוד ששחר צוברי ינסה לשפר את מצבו אחרי שירד למקום ה-18. בתחרות לנשים, תנסה מעיין דוידוביץ' המדורגת שלישית להישאר בתמונת הפודיום. כזכור, לי קורזיץ ויתרה על השתתפות בתחרות בגלל החלמה מניתוח שעברה.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully