וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרל קימונס הוא האיש המהיר בארצות הברית החורף

27.2.2012 / 8:27

הספרינטר ניצח באליפות ארצות הברית ב-60 מטרים עם 6:45 שניות והקדים את ג'סטין גאטלין. לואו קבעה 2.02 בגובה

אליפות ארצות הברית באתלטיקה קלה באולם ננעלה לפנות בוקר (שני) באלבקרקי, ומי שזכה בתואר האיש המהיר בארצות הברית בחורף הנוכחי היה טרל קימונס, שניצח את ריצת 60 המטרים לגברים בזמן של 6:45 שניות. קימונס קבע למעשה את התוצאה השלישית בכל הזמנים בארצות הברית במרחק הזה, והקדים בשש מאיות את ג'סטין גאטלין. קימונס, שב-2010 היה סגן אלוף ארצות הברית ב-100 מטרים, זכה בתואר ראשון בחייו באליפות הלאומית, וכעת יהיה מעניין לראות אם יצליח לשחזר את היכולת באליפות העולם באולם, שתתקיים בעוד שבועיים באיסטנבול. טיאנה מדיסון ניצחה בריצה המקבילה לנשים בזמן של 7:02 שניות, כשהיא למעשה משווה את תוצאת השנה שלה.

מי שקבעה את התוצאה האיכותית ביום האחרון של האליפות היתה הקופצת לגובה שונטה לואו, סגנית אלופת העולם לשעבר, שניתרה ל-2.02 מטרים ושיפרה את השיא האמריקאי. זו גם היתה הקפיצה השניה בטיבה השנה בעולם, ומיד אחריה לואו היתה קרובה לעבור גובה של 2.04 מטרים בשלוש ניסיונותיה. סניה ריצ'רדס-רוס חגגה את יום הולדתה ה-27 וניצחה בריצת ה-400 מטרים לנשים בזמן של 50:71 שניות, הזמן השלישי בטיבו בהיסטוריה בארצות הברית. גיל רוברטס ניצח בריצה המקבילה לגברים, כשעצר את השעונים בזמן של 45:39 שניות, רק אלוף העולם קיראני ג'יימס רץ מהר יותר השנה.

אריאס מריט קטף את התואר בריצת 60 משוכות אחרי שגבר על שמות גדולים כמו דייויד אוליבר וטרנס טראמל וניצח בזמן של 7:43 שניות. קריסטי קסטלין ניצחה אצל הנשים עם תוצאת השנה בעולם, 7:84 שניות. אשטון איטון, שהוא בכלל אתלט קרב 10, קטף את התואר בקפיצה לרוחק אחרי שניתר ל-8.06 מטרים. הוא הקדים את וויל קליי שקבע 8.02 מ', אלא שקליי היה הכוכב הגדול של הבור בשלבים מוקדמים יותר של האליפות, כשניצח את תחרות הקפיצה המשולשת עם תוצאה מרשימה של 17.63 מטרים. בקפיצה לרוחק לנשים היה קרב צמוד בין ג'נאי דילואץ' לאלופת העולם בריטני ריס, ובסופו של דבר הראשונה ניצחה עם 6.89 מטרים.

ארבעה מבין חמשת הודפי כדור הברזל הטובים בעולם התחרו באלבקרקי, ומי שבלט מעל כולם היה ריס הופה, שהדף ל-21.75 מטרים והקדים ב-15 סנטימטרים את ריאן וויטינג. הקופץ במוט בראד ווקר ניצח באליפות ארצות הברית באולם בפעם הרביעית, כשהפעם הוא קבע 5.86 מטרים.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully