וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-הפועל חיפה: "טל צריך להשאיר קבוצה בליגה"

26.2.2012 / 14:54

בחיפה מתכוננים למפגש המשפחתי בין בנין לדורה (שני, 20:00, ס'2). דרשלר חוזר. גורם בסכנין: "ננצל את המעידה בצמרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 1 באנקר? בשבעת המשחקים האחרונים סכנין מנצחת ומפסידה בהפוגות (ניצחון, תיקו, ניצחון, הפסד). המשחק האחרון הסתיים בתיקו.

* הפועל חיפה לא ניצחה בחוץ מאז חודש דצמבר, וגם אז זה קרה בקרית אליעזר, מול מכבי חיפה (3:1). מאז ההפסד ההוא היא הפסידה חמישה מתוך ששה משחקי חוץ.

* למרות הנתונים הללו, חיפה ניצחה בשני מפגשי הליגה האחרונים שלה בסכנין. בשני המפגשים היא כבשה שלישייה.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

על פי התייעצות שקיים עם הצוות הרפואי של סכנין, מהראן ראדי עדיין לא חוזר למגרשים וייעדר מול הפועל חיפה. ההיעדרות של אחמד קאסום יצרה בעיה לא פשוטה לשלומי דורה, שתרגל את רן רול בכנף ויערוך כנראה שינוי אחד בהשוואה להרכב שהשיג תיקו בבלומפילד. עבור לא מעט שחקנים זה יהיה מפגש מעניין מול האקסית. עודד אלקיים, עידן ויצמן ורול שיחקו עד לאחרונה אצל היריבה. עבור שלומי דורה מדובר גם במפגש מול האח, יוסי דורה. המפגש הזה יהיה מעניין גם עבור בני הדודים, טל בנין ושלומי דורה, שיעמדו על הקווים. "אסור לתת לפער מהפועל תל אביב ואשדוד לגדול", אמרו בקבוצה, "יש כאן הזדמנות לנצל את מעידת קבוצות הצמרת".

הפועל חיפה:

"עם כל הכבוד למפגש המשפחתי ולסולידריות בניהם, על הקווים בנין ודורה לא יתנו כבוד אחד לשני. טל יודע שהוא צריך להשאיר את הקבוצה בליגה, הניצחון על ראשון נתן ביטחון לשחקנים. כשאתה נאבק על החיים שלך בליגה, אין סיבה שתתייחס ליריבה". כך אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. קאלה דרשלר ערך אימון מלא וצפוי לחזור לשער במקומו של רן קדוש, שהתבקש להיות בכוננות למשחק. נראה כי בנין לא יערוך שינויים נוספים בהשוואה להרכב שניצח את עירוני ראשון לציון. עלי חטיב ימשיך לשחק מתחת לחלוצים, יובל אבידור וולדימיר גלושצ'ביץ'.

יעמדו למבחן

עידן ויצמן - בני סכנין

מעניין איך יראה לויצמן המפגש מול האקסית, שם לא ספרו אותו בתקופה מסוימת שבגללה הוא החליט לעבור ליריבה מהגליל. ההסבה שעשה לו העונה שלומי דורה לתפקיד הבלם, הוכיחה לכמה אנשים במועדון שויצמן מסוגל להיות בלם טוב, יותר מאשר קשר אחורי סביר, והיא אולי מסר חשוב למאמנים אחרים, שלפעמים מתעקשים לשחק עם שחקנים בעמדות שהם לא מתאימים להם רק בגלל מסורת. הפתיחות הזאת עשויה לעזור העונה לסכנין להגיע לאירופה. המבחן שלו מול הפועל חיפה, הוא מבחן גם עבור המועדון שבחר לשחרר אותו.

יובל אבידור - הפועל חיפה

המספרים של אבידור בקרית שמונה והעונה בהפועל חיפה בטח לא יחדשו לכם דבר לגבי התהליך שעובר על חלוצים כישרוניים במכבי תל אביב. עם שער אחד לרשת בעונה שעברה, אבידור היה זקוק נואשות שוב לקבוצה חמה שתקלוט אותו, ותשחק עליו כפי שבמכבי תל אביב לא יודעים בדרך כלל לעשות עם חלוצים מהסוג שלו. אם הפועל חיפה תישאר העונה בליגה, זה בזכות הערנות שלו במשחק חשובים. כמו שזה נראה עכשיו, הגורל של האדומים תלוי הרבה ברגליים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל; עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סאלח, אורי שטרית; ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, רן רול; קוסטדין אזורוב, אוהד קדוסי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר; עאהד עזאם, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי; רן אבוקרט, יוסי דורה, גל אראל, עלי חטיב; יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully