וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "מעידות של בית"ר והפועל חיפה יגרמו ללחץ"

26.2.2012 / 10:28

בהפועל פ"ת ממשיכים להאמין, לנדאו שוחח עם השחקנים: "תהיו גאים, נתתם משחק גדול". חצור: "קמפיין ה'נחישות' עובד"

בהפועל פתח תקוה מאמינים שאם בית"ר ירושלים והפועל חיפה לא ינצחו את מכבי חיפה וסכנין בקרית אליעזר ודוחא, במשחקים שישלימו את המחזור ה-27, הדבר יגרום לקבוצות התחתית להיכנס לפאניקה. "עד עכשיו הגענו למשחקים בלי לחץ, במשחק הקרוב נעמוד למבחן חשוב. הפסד – וכל התוצאות שעשינו עד עכשיו לא שוות כלום. נרד ליגה", אמר שחקן בקבוצה לאחר התיקו 1:1 אמש (שבת) באשדוד. המאמן גילי לנדאו נכנס אתמול לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "תהיו גאים בעצמם, נתתם משחק גדול היום". בקבוצה החמיאו למגן אורי כהן, שעושה רושם כי הצליח להיכנס בתוך זמן קצר לנעליים של יגאל אנטבי ואתמול כבש את שער השוויון.

"שלטנו במשחק וחבל שלא ניצחנו, אבל נמשיך להילחם עד הסוף במטרה להישאר בליגה", אמר הבוקר הקשר גיא צרפתי. "חשוב מאוד שהאוהדים יבואו לדחוף אותנו בשבוע הבא ב'מושבה' מול ראשון לציון. זה משחק העונה שלנו בתחתית. ההחמצה שלי אתמול? בבאר שבע זה נכנס, הפעם השוער לקח עם הרגל". התוצאה הזאת קירבה את הקבוצה מרחק שבע נקודות מהקו האדום, לפני המשחקים של בית"ר ירושלים והפועל חיפה.

"גילי עושה עבודה טובה, מחדיר בשחקנים אמונה. ביכולת כזאת אני בטוח שנישאר בליגה", אמר הספונסר חצור שהתייחס גם לקמפיין שלטי החוצות שתרם. "קמפיין ה'נחישות' נוצר על מנת להראות לשחקנים שחוץ מהם גם הקהל וההנהלה מאמינים בהם. עובדה שזה עובד".

צפו ב-1:1 בין מ.ס אשדוד להפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully