וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "גם עוד שעה הכדור לא היה נכנס לי"

26.2.2012 / 10:16

חלוץ מכבי נתניה נתקל ביום גדול של אבירן דלל מראשל"צ: "לא הלך לי כלום. מגיע לו כל הכבוד, אבל הייתי צריך להבקיע"

במכבי נתניה נרשמה אכזבה גדולה אחרי ה-0:0 נגד הפועל ראשון לציון אתמול (שבת) בביתה של האחרונה ובקבוצה התייחסו לתוצאה הזו כאל איבוד של שתי נקודות יקרות במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף העליון. המאמן ראובן עטר החמיא לסיום בשחקנים על משחקם, אך חזר והוסיף כי "בדרך כלל אנחנו מנצלים באחוז טוב מצבים במשחקי חוץ והפעם זה לא קרה. חבל כי המשחק כולו היה בשליטה שלנו".

גם אחמד סבע נשמע מאוד מתוסכל אחרי לא מעט החמצות שלו: "לא הלך לי כלום. גם עוד שעה הכדור לא היה נכנס. היו החמצות וחוסר מזל. היינו צריכים לנצח כאן, שלטנו והגענו למצבים, אבל לצערי יצאנו עם נקודה למרות שחשבנו על שלוש בפתיחת המשחק".

סבע גם החמיא לשוער ראשון אבירן דלל, שהצטיין: "הוא לקח הרבה כדורים ומגיע לו כל הכבוד, אבל הייתי צריך להבקיע. אנחנו צריכים להיות בפלייאוף העליון ואנחנו עובדים על זה. אנחנו מאוכזבים, אבל שוכחים ומסתכלים על המשחק נגד בני סכנין".

בנתניה שמחו לשמוע על שער השוויון של הפועל תל אביב נגד רמת השרון, שהשאיר את הקבוצה ממורשה במרחק שתי נקודות מהם: "אם הם היו מנצחים היינו מקדימים אותם רק בהפרש שערים וזה היה מסובך. מכל הקבוצות שנאבקות על הפלייאוף העליון נראה שמי שתנצח שניים מתוך שלושת המשחקים שנותרו, תסיים בין שמונה הראשונות. אין העונה מלחמה על האליפות, רק על ההישארות בליגה ועל המקום בפלייאוף העליון".

צפו בתקציר ה-0:0 בין הפועל ראשון לציון למכבי נתניה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully