וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע ביקשו מלויטה להישאר

26.2.2012 / 8:41

זאת בעקבות הפרסום על רצונו של השוער לחזור לאירופה. אקסברד: "סבע שחקן ענק. נילחם עד הסוף כדי להישאר"

אוהדי הפועל באר שבע ביקשו מהשוער אוהד לויטה להישאר בקבוצה בעונה הבאה, וזאת בעקבות רצונו לעזוב לאירופה בתום העונה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לויטה שמרוצה מאוד במועדון מעוניין לחזור לקדמת הבמה ולחזור להולנד, או לקבוצה אחרת באירופה. אתמול רשם השוער מספר הצלות גדולות שהשאירו את הקבוצה במשחק. "קודם חשוב שהקבוצה תישאר בליגה", אמר אתמול (שבת) גורם במועדון על בקשת האוהדים, שעודדו את השוער לאורך משחק הניצחון 1:2 בחוץ על מכבי פתח תקוה.

"אני מאוד שמח על הצמד הזה, שמח להחזיר אחרי ההחמצות בשבוע שעבר נגד הפועל פתח תקוה. זה חשוב לקהל, למועדון, שלוש נקודות חשובות מאוד", אמר הבוקר (ראשון) כובש הצמד, עידו אקסברד. "בשבוע שעבר היכולת הייתה יותר טובה, אבל הכדורים לא נכנסו. היכולת היום לא הייתה כל כך חלשה, אבל הכדורים כן נכנסו. זה מה שעשה את ההבדל".

על השאלה האם הוא ישאיר את הקבוצה בליגה ענה: "אנחנו לא בטניס אלא בקבוצה, ואני חלק ממנה. אני שמח להבקיע ולעזור. לא אשאיר אותה בליגה לבד. אם מישהו מצפה לזה, זה לא יקרה". על הבישול של סבע אמר החלוץ: "דיא סבע הכניס לי כדור ענק, זה בישול ענק. הוא שחקן ענק שלא העריכו אותו קודם. שמח שהוא בא לידי ביטוי כאן".

האם באר תישאר בליגה? אקסברד חושב שהמאבק יהיה עד תום העונה: "זאת מלחמה, המאבק יהיה עד הסוף. כל תוצאה בכל משחק משנה לשבוע אחד בטבלה וגם את האווירה בקבוצה. נילחם עד הסוף כדי להישאר".

בקבוצה החמיאו למאמן גיא לוי, שהצליח לשנות את האווירה שנוצרה בקבוצה בעקבות ההפסד בשבוע שעבר. "נכון שהיו כל מיני בעיות עם שחקנים, אבל אם הוא ישאיר אותנו בליגה זה שווה הכל", אמר גורם במערכת.

אוהדי באר שבע טענו אתמול לבלבול בקופות וכניסה למגרש, שגרם לאי סדר. חלקם טען אמש כי בקופות לא מכרו כרטיסי נוער, ולכן הנהלת פתח תקוה הודיעה כי בכרטיס מבוגר יוכלו להיכנס שני נערים. בנוסף, נמכרו לא מעט כרטיסים ליציע שתיים, בו אוכלסו אוהדי מכבי פתח תקוה. האוהדים התבקשו לגשת עם הכרטיס לשער 11 בו יושבים אוהדי באר שבע, אך קורא הכרטיסים לא זיהה אותם. איציק לוזון שימש באותה עת כסדרן, פתח את השערים ובכך פתר את הבעיה באופן זמני.

המגן שמעון הרוש חזר אתמו ללשחק לאחר תקופת השעייה ארוכה ונראה כי ישוב לסגל על בסיס קבוע. סיראז' נאסר המורחק ישוב לסגל למשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד. וויליאם סוארס ספג צהוב חמישי וייעדר בעוד שבועיים ממשחק החוץ מול בני יהודה.

צפו בהפועל באר שבע מנצחת את מכבי פתח תקוה 1:2

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully