וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "שופטים מתייחסים אלינו כאל קבוצה קטנה"

26.2.2012 / 8:08

ברמה"ש זעמו על מאיר לוי שהוסיף 6 דקות נגד הפועל ת"א: "אם הוא היה עושה את זה לקבוצה גדולה הוא היה מושבת לחודשיים"

בעירוני רמת השרון כעסו מאוד בסיום משחק התיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב אמש (שבת) באצטדיון רמת גן. את מרבית הכעס הפנו במועדון כלפי השופט מאיר לוי, שהחליט על תוספת זמן בת שש דקות במהלכן כבשו האדומים את שער השוויון. מאיר יצחקי ותומר סוויסה גם למדו היום שהם יועמדו לדין בגין העלבת שופט.

היו"ר מאיר יצחקי אמר בסיום לשופט הרביעי לירן ליאני: "תקשיב לי כשאני מדבר איתך. מה זו היהירות הזאת? על מה בכלל הוספתם שש דקות? הגיוני שאתה מוסיף חמש דקות, דגו שואל אותך למה, אז מאיר לוי אומר 'עכשיו שש דקות'? מה, רצחנו מישהו?" יצחקי גם אמר שהוא לא מפחד לעמוד לדין בעקבות הדברים: "שיעמידו אותי לוועדת משמעת. ברור שיש קבוצות כמו מכבי פתח תקוה שעושות רעש ולא קורה כלום ואותנו יעמידו לוועדת משמעת מיידית. ככה זה בכדורגל שלנו".

ברמת השרון זעמו גם על ההרחקה של תומר סוויסה אחרי הספיגה. החלוץ סיפר לאנשי הקבוצה: "אמרתי למאיר לוי אחרי הגול של הפועל שהוא לא היה צריך להוסיף שש דקות והוא נתן לי צהוב ואיים להוציא לי אדום. אמרתי לו 'מה זו השחצנות הזאת?' והוא הוציא אדום". כשאנשי רמת השרון פנו ללוי בסיום ושאלו לפשר הכרטיס האדום, השופט השיב: "כי ככה החלטתי. תטפלו בשחקן שלכם שילמד לדבר".

נעבור לכדורגל ולמשחק עצמו. שוער הקבוצה גל ניר, שהצטיין אתמול, אמר: "הנקודה לא מנחמת אותי כי לספוג שער בדקה כזו זה חוסר ריכוז וזה ממש חבל. נאיביות - אי אפשר להגיד משהו אחר. ברגע האמת פקששנו. זה מאוד מתסכל. פחות מעניין אותי איזה משחק עשיתי, לאבד ככה שתי נקודות זה מאוד מאכזב. אני משתדל לעשות את המיטב ואלי גוטמן עשה בחירה טובה מאוד לגבי השוער השני בנבחרת. גם הזמן שלי גם יגיע".

ברמת השרון היו מאוכזבים מאוד בעיקר בשל העובדה שניצחון היה מקרב אותם משמעותית לעבר הפלייאוף העליון. "קצת הסתבכנו", התייחס המאמן שייע פייגנבוים למאבק על המקום בין שמונה הראשונות, "עכשיו נצטרך לנצח לפחות שניים משלושת המשחקים שנותרו בכדי לעשות את זה. זה לא הולך להיות פשוט, אבל אנחנו קבוצה חזקה ומסוגלים לעשות את זה".

את משחק הבית הבא נגד מכבי נתניה, רמת השרון צפויה לקיים באצטדיון גרונדמן שאמור לקבל את האישור המיוחל בימים הקרובים.


צפו ברמת השרון והפועל תל אביב נפרדות ב-1:1

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully