וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו לאק: "ההחלטה לא לזרוק בקומביין היא רק שלי"

25.2.2012 / 22:25

הקוורטרבק עסק גם באיש אותו הוא עשוי להחליף: "פייטון היה הגיבור שלי". ג'נרל מנג'ר הג'טס: "סאנצ'ז לא השתפר מספיק"

אחרי ששגעת הסופרבול נרגעה באופן רשמי, קבוצות הליגה מתחילות להתעסק כבר בעונה הבאה. הצעד הראשון בדרך לשם הוא שבוע הקומביין, שנערך בימים אלו ותפקידו לבחון את שחקני המכללות השונות, המועמדים להיבחר בדראפט (שיתקיים בסוף אפריל), בשלל פעילויות פיזיות ומנטליות.

כמו בכל שנה, גם הפעם נערך הקומביין באינדיאנפוליס, כשהשנה כמובן שיש לכך משמעות גדולה יותר מהרגיל, שכן הקולטס המקומיים סיימו במקום האחרון בעונה הסדירה, מה שיקנה להם את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב. מי שצפוי להיות זה שיבחר על ידי הקולטס הוא הקוורטרבק בוגר סטנפורד אנדרו לאק, שהגיע לעיר לה הוא עשוי לקרוא בית בקרוב. לאק, כמו גם זוכה ההייזמן הטרי רוברט גריפין השלישי, בחרו שלא להשתתף באימוני הזריקות ולהמתין ליום המבחנים שייערך באוניברסיטאות שלהם, שם יוכלו לזרוק לתופסים המוכרים להם יותר ולהראות את יכולתם.

לעומת זאת, לאק וגריפין בהחלט הסכימו לדבר עם התקשורת, ששאלה אותם בעיקר שאלות על האליל המקומי אותו הם אולי יחליפו בקרוב, פייטון מאנינג: "הוא היה הגיבור שלי כשגדלתי", אמר לאק, "אי אפשר באמת להחליף מישהו כמוהו, זה בהחלט יכול להיות יתרון אם יתאפשר לי ללמוד ממנו". גריפין הוסיף: "דיברתי עם פייטון כמה פעמים, אני מקווה שהוא יוכל לסיים את הקריירה עם הקולטס".

לאק גם נשאל על ההחלטה שלא לזרוק בשבוע הקומביין, החלטה עליה רמזו מספר כלי תקשורת כי התקבלה בהמלצת חלק מהקבוצות הבוחנות: "זו החלטה שלי, של הסוכן שלי ושל אבא שלי. וזהו. נחכה ליום המבחנים בסטנפורד ונמשיך משם". לסיום נשאל השחקן האם הוא מתחרה עם גריפין על הבחירה הראשונה בדראפט וענה: "כל אחד רוצה להיות מספר 1, אבל לא על חשבון מישהו אחר".

בנושא אחר, בניו יורק ג'טס עדיין עוסקים בעונה החלשה שעברו, שהסתיימה באי העפלה לפלייאוף לאחר שתי עונות רצופות. מי שחטף את מרבית הביקורות לאורך העונה ובסיומה הוא הקוורטרבק הצעיר של הסילונים מארק סאנצ'ז וכעת נפתחה נגדו סוג של חזית חדשה, מצידו של הג'נרל מנג'ר של הקבוצה מייק טננבאום. "הוא לא השתפר מספיק, לא באופן יציב. הוא צריך לשחק יותר טוב", אמר טננבאום על סאנצ'ז בראיון שערך בקומביין, כשהוא דואג גם לאזן, "הדבר הטוב אצל מארק זה, שהוא הראשון שיגיד את זה. אנחנו שמחים שהוא הקוורטרבק שלנו, הוא עשה עבורנו דברים טובים. הכימיה אצלנו בקבוצה לא הייתה מושלמת ואנחנו מחפשים דרכים לשפר את הנושא. נצטרך לבנות קבוצה טובה יותר".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully