וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "לא כיבדנו את המדים ולא את האוהדים"

25.2.2012 / 21:55

מאמן הפועל ת"א מאוכזב אחרי ה-1:1 מול רמת השרון: "אי אפשר לקחת מפה כלום". פייגנבוים: "חבל, הניצחון היה אצלנו"

הפועל תל אביב שוב מאכזבת. הקבוצה של ניצן שירזי סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מול עירוני רמת השרון, במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל, וגם זה בזכות שער של מירקו אורמוש אי שם בדקה ה-90 לאחר שתומר סוויסה העלה את הקבוצה של שייע פייגנבוים ליתרון. האדומים נותרו במקום השני עם 48 נקודות, 14 פחות מעירוני קרית שמונה המוליכה ושתיים יותר מאשדוד השלישית. רמת השרון נותרה עשירית עם 36 נקודות.

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי אמר בסיום: "הייתי מוותר על הדרמה הזאת ברצון. המחצית הראשונה היתה זוועתית, לא כיבדנו את המדים שאנחנו לובשים, לא את האוהדים שקונים כרטיסים. המחצית השנייה הייתה יותר טובה. אמנם השגנו נקודה, אבל אנחנו לא לוקחים מהיכולת כאן כלום. אין פערים השנה בליגה מלבד קבוצה אחת בצפון. מי שרצה בסוף לוקחת את הנקודות. רצינו להגיע למצב שבו האיכויות שלנו יעשו את ההבדל אבל זה קורה רק כשעושים את העבודה וההשקעה ולא עשינו את זה".

על המאבק מול קרית שמונה אמר המאמן: "אנחנו לא שם לא מבחינת נקודות ולא מבחינת יכולת. אנחנו מחוייבים לעבוד עד הסוף, אם זה על המיקום ואם זה על אירופה. אחוז הנקודות שאננו מוציאים מאז שהגעתי הוא די זהה למה שהיה לפני כן. אנחנו לא משחקים מספיק טוב, הסגל שלנו שווה יותר, אך לצערי זה לא קורה עדיין. הדרבי זה משהו אחר. זה משחק עם ערך מוסף, ואנחנו צריכים לעשות את הכל כדי לתת נחת לאוהדים".

מאמן רמת השרון שייע פייגנבוים ביכה את השער המאוחר שספגה קבוצתו: "אם היינו מרחיקים את הכדור. חבל, אלו שתי נקודות מאוד יקרות להמשך הדרך. היה לנו ביד את הניצחון הערב. אני מצדיע לשחקנים, העמידה על המגרש היתה יוצאת מהכלל. לא נתנו להפועל להגיע למצבים. השוער שלנו עשה משחק גדול אבל זה טבעי שהפועל שלחה את כל השחקנים שלה קדימה כדי להשוות, ולמזלנו הרע הם כבשו בשש הדקות של תוספת הזמן.

"לא ראיתי הרבה זמן תוספת כזאת ארוכה, ושש דקות זה קריטי. השחקנים עבדו קשה, ולקראת הסוף הם נפלו מהרגליים. אנחנו הולכים הביתה מאוד מאוד מאוכזבים. שחקנים מגיעים ונותנים הערות יוצאות מהכלל, והתפקיד שלי זה לנווט את המשחק. שתי הנקודות האלה הן יקרות והיינו עושים קפיצת מדרגה למקום שישי והיינו בפנים חזק בפלייאוף העליון, אבל נשתדל להיות שם בכל זאת".

שוער רמת השרון גל ניר הוסיף: "זה לא מנחם אותי שאני השחקן המצטיין, כי לספוג שער בדקה כזאת זה ממש חבל. אלו שתי נקודות שהיו יכולות לסייע לנו להיכנס לפלייאוף העליון. זאת נאיביות, אי אפשר לקרוא לזה אחרת. ברגע האמת פיקששנו וחבל מאוד. זה מאוד מסתכל, אני כל כולי נתון לקבוצה ופחות מעניין אותי אם עשיתי משחק פחות או יותר טוב.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully