וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הקהל בחיפה לא פחות מלחיץ מאצלנו"

25.2.2012 / 13:40

מאמן בית"ר הכין את שחקניו למשחק ביום א': "הם לא כל כך מחוברים". צחי אליחן יפתח, פאסוס ירד לראשונה העונה לספסל

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי חיפה מחר בקרית אליעזר. מאמן הקבוצה אלי כהן אמר לשחקניו באסיפה: "חיפה מאוד צריכים את הניצחון בשביל להתקדם אל עבר כרטיס לאירופה אבל הם לא כל כך מחוברים וגם אצלם הקהל מפעיל לחץ גדול מאוד שמשפיע עליהם. יניב קטן מאוד משמעותי עם הנעת כדור, כשיחד עם ורד וגולסה הם מאוד טכניים וצריך להיות מרוכזים מאוד. הם חוזרים מהר להגנה אבל לא לוקחים שחקנים צמוד ויש מרחבים לעשות דברים אם עושים אותם מהר ונכון. יחד עם זאת, עדיין מדובר במכבי חיפה ואם היא מתחברת וביום טוב קשה מאוד מולה אם לא עושים את כל הדברים הטאקטיים ושומרים על העמדות".

בנוגע להרכב הקבוצה, ההפתעה הצפויה היא שצחי אליחן צפוי לפתוח בצד שמאל של הקישור כאשר תפקידו העיקרי יהיה לעזור לחיים מגרלשווילי ולסגור את אייל משומר ובנוסף לכך לנסות ולנצל את המהירות שלו להתקפות מתפרצות. אחרי תקופה ארוכה צפוי עמית בן שושן לחזור לתפקיד בו הבקיע את כל ששת השערים שלו העונה ולשחק כחלוץ בשפיץ. ברק משה צפוי להיות הקשר האחורי היחיד כשלפניו ישחקו כ-50:50 קובי מויאל ודריו פרננדז בימין ובשמאל. ליאונרדו פאסוס צפוי לפתוח על הספסל לראשונה מאז הצטרף לקבוצה. גם ערן לוי ימתין על הספסל.

כחלק מההכנות לקראת המשחק, החליט המאמן אלי כהן כי כבר הערב השחקנים יגיעו לבית מלון בחיפה וישהו בו עד למשחק מחר. בבית"ר מעריכים כי לפחות 2,000 אוהדים ילוו את הקבוצה מחר לקרית אליעזר וייתנו לקבוצה הרגשה ביתית. אוהדי בית"ר צפויים לשבת ביציע שמאחורי השער הדרומי.

הרכב משוער: אריאל הרוש; אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי; ברק משה, קובי מויאל, דריו פרננדז, צחי אליחן, סטיבן כהן; עמית בן שושן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully