וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשל"צ ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

מערכת וואלה! ספורט

25.2.2012 / 19:49

יום גדול של השוער המחליף של המארחים, אבירן דלל, עצר את כל ניסיונות הצהובים והותיר את התוצאה מאופסת בעיר היין

הפועל ראשון לציון ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 שלא משרת יותר מדי טוב את שתיהן. האורחת של ראובן עטר שלטה ללא עוררין במשחק, אך נתקלה ביום ענק של השוער המחליף אבירן דלל, לראשונה ב-2012 סיימה משחק ללא שער זכות ולראשונה העונה סיימה ב-0:0. המארחת, שנלחמת על חייה בליגה, עדיין ללא ניצחון בעידן אייל לחמן והיא רחוקה חמש נקודות מהקו האדום בעקבות ניצחונה של באר שבע.

אחרי 20 דקות מהוססות נתניה השתלטה על המשחק, אבל נתקלה שוב ושוב בדלל הנהדר. חן עזרא שב להרכב וניהל את המשחק, אבל השוער הצעיר היה בשיאו. הוא עצר את פיראס מוגרבי באחד על אחד ובהמשך הדף כל ניסיון שנורה לעברו. גם סבע היה קרוב מאוד לכיבוש בדקה ה-52, אבל המשקוף מנע מראשון לציון ספיגה. הכתומים אולי הרוויחו נקודה, אבל זה לא יספיק כדי להישאר בליגה.

הנקודה שמרה על מכבי נתניה במקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון ובשלושת המחזורים האחרונים שנותרו לעונה הסדירה מצפים לקבוצה מאבקים ישירים מול סכנין, רמת השרון ומכבי תל אביב. ראשון לציון תתארח בשבוע הבא במשחק העונה מבחינתה אצל הפועל פתח תקוה.

אבירן דלל שוער הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
תצוגת שיא. דלל/ברני ארדוב

שתי הקבוצות פתחו בצורה מהוססת, אבל נתניה היא זו שסיכנה ראשונה. בדקה ה-22 קיבל סבע כדור רוחב ובעט מתוך הרחבה החוצה וכעבור שתי דקות עצר השוער דלל את מוגרבי במצב של אחד על אחד. בדקה ה-27 היה זה שוב סבע שניסה מרחוק ופספס במעט את המסגרת. המארחת ניסתה פעם אחת עם בעיטה אלכסונית של אובסניקוב שנהדפה על ידי אדרי וחמש דקות להפסקה, עזרא הספיק לרשום עוד איום שמצא את דלל מוכן. 0:0 במחצית.

נתניה פתחה טוב גם את המחצית השנייה. אחרי חמש דקות עזרא פרץ לרחבה ומזווית קשה סחט עוד עצירה מדלל המצוין. בדקה ה-52 סבע ניצל טעות של דיאק והרעיד את המשקוף בבעיטה חזקה. נתניה המשיכה ללחוץ. רבע שעה לסיום שוב עזרא חדר לרחבה לאחר מבצע אישי, אבל דלל הנהדר עצר. עוד דקה חלפה וסבע ניסה את מזלו והיה קרוב לכיבוש. בדקה ה-90 מתפרצת של המקומיים הסתיימה בניסיון של בלדוט שנהדף על ידי אדרי. 0:0 בסיום.

הרכב הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, גל ספיר, סטפן דיאק, גיא משפתי, איתי אלקסלסי, אימורו לוקמן, הילאל מוסא (ריף מסיקה, 57), אסי בלדוט, משה בן לולו (דייויד גומז, 89), גיורגי אובסניקוב (דודו אברהם, 86).

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, בן בנימין (טובארנו פינאס, 60), קובי דג'אני, ניר נחום (מוחמד עקל, 89), חן עזרא, פיראס מוגרבי (סרגיי אלכסייב, 66), אחמד סבע.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully