וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-בני יהודה: מחגיגות הנבחרת, לניצחון נוסף?

המוליכה, שנהנתה מחמישה זימונים מגוטמן, תפתח כנראה עם גבאי, צדק וטיבי בהגנה (ש', 17:30, ספ'2). מורי יחליף את עזוז

טריוויה

* משחקו הראשון של שיר צדק בהרכב היה מול בני יהודה בסיבוב הקודם, אז הוא גם כבש את שער הניצחון. השבוע הוא סוגר מעגל עם זימון ראשון לנבחרת.

* עשרה מפגשים בלבד התקיימו בין קרית שמונה לבני יהודה. המאזן עומד על ארבעה ניצחונות לקרית שמונה לעומת שלושה של בני יהודה. שלושה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו. עם זאת, בששת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, קרית שמונה ניצחה רק פעם אחת.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

האווירה בקבוצה מצוינת לאחר שחמישה משחקניה קיבלו השבוע זימון לנבחרת. המאמן רן בן שמעון הבהיר לשחקניו כי הם צריכים להמשיך ולהשתפר וכי הוא בטוח שיהיו עוד זימונים בעתיד מהקבוצה. בן שמעון קיים אסיפה בה ראו השחקנים קטעי וידיאו ממשחקיה של בני יהודה והוא הדגיש בפניהם את היתרונות והחסרונות במשחקם של הכתומים. בנוסף, בן שמעון שוב לא תירגל את ההרכב וכמו במחזורים האחרונים הוא ישאיר את השחקנים דרוכים לפני המשחק. אלעד גבאי, שהיה מוצהב במחזור האחרון, יחזור לעמדת המגן וישלים סגל מלא למעט וויליאם נג'ובו הפצוע. נראה כי איתן טיבי ושיר צדק ימשיכו במרכז ההגנה וברק בדש בחוד.

אחד המוזמנים לנבחרת, השוער דני עמוס, אמר: "הולך להיות משחק מאוד קשה, כל קבוצה שמגיעה מולנו רוצה להיות זו שתנצח אותנו. יש לבני יהודה חלק התקפי מסוכן, אבל אנחנו נבוא מוכנים, עם רצון לנצח ולשמור על המקום שלנו ועל הדבר ההיסטורי שאנחנו בדרך אליו, הרבה תלוי בנו".

אוהדי הקבוצה פתחו באימוני השבוע בקמפיין להישארותו של בן שמעון בקבוצה והם מתכוונים להמשיך בכך במשחק. על הקמפיין אמר עמוס: "לא המקום שלי להתייחס לזה. יש לרן רצונות משלו ואני מכבד אותם. זכותם של האוהדים להפגין תמיכה ואני בטוח שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה עבורו". בקריה מקווים לראות אצטדיון מלא, כאשר כרטיס למשחק עולה 10 שקלים בלבד והכניסה לחיילים תהיה בחינם.

בני יהודה:

הקבוצה של יוסי אבוקסיס תבלה את סוף השבוע בבית מלון בצפון, על מנת לבוא דרוכה למשחק. בבני יהודה מאמינים שיוכלו להפתיע את קרית שמונה ולעצור את רצף המשחקים שלה ללא הפסד. השינוי היחיד שצפוי ביחס להרכב שפתח מול מכבי חיפה הוא היעדרותו של המגן איציק עזוז שצבר חמישה כרטיסים צהובים. את מקומו בהרכב יתפוס הבלם דן מורי, מה שיגרום לאבוקסיס לעלות במערך של שלושה בלמים יחד עם אביב חדד וגל כהן.

אבוקסיס אמר לאתר הרשמי של בני יהודה: "קרית שמונה הוכיחה שהיא הקבוצה הטובה בארץ וראויה לתואר, הסטטיסטיקה שלהם מדברת בעד עצמה ובכל זאת, בני יהודה לא מתבטלת בפני אף קבוצה ונגיע לשחק הכי טוב שאנחנו יודעים, על מנת להוציא נקודות מהמשחק הזה. מה שמיוחד בקרית שמונה זה שאין להם שחקן אחד מעל כולם, אלא כולם נמצאים בעונת שיא ומשחקים ומתנהלים כקבוצה מאוד מגובשת. המשחק נגד מכבי חיפה מבחינתי היה פספוס גדול, כי אומנם הגענו לכמות מצבים שווה, אבל המצבים שלנו היו מסוכנים הרבה יותר".

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

הקשר הצעיר נמצא בתקופה מצוינת, כולל משחק ענק במחזור הקודם, בניצחון על מכבי פתח תקוה וזימון בכורה השבוע לנבחרת ישראל. רוצ'ט צריך להמשיך ולהוכיח שהוא מנהיג את הכחולים על הדשא ובעיקר לשמור על יציבות ויכולת גבוהה לאורך זמן, כדי לשכנע את גוטמן שכדאי לבנות עליו.

בני יהודה: פדרו גלבאן

לנצח את קרית שמונה בחוץ זאת אחרי 24 משחקים בהם הקבוצה לא נוצחה, זו משימה קשה מאוד ורק שחקנים כמו גלבאן עשויים לעמוד בה. הצגה שלו, ובני יהודה עשויה להיות הפתעת המחזור.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully